בארץ

בוגי יעלון: "הבעיה היא שלטרור היהודי יש שלוחות בממשלה"

"כרמטכ״ל ושר בטחון שהוכיח שאפשר להתמודד עם הטרור, אני קובע, שהביטחון הלאומי שלנו נשען גם על היחסים האסטרטגיים עם ארה״ב, שמבוססים על ערכים משותפים. ממשלה עבריינית שזוממת הפיכה משטרית - כזו שבכירי שריה הורשעו או נחקרו על הקשר שלהם לטרור - מנסרת את הענף הביטחוני עליו כולנו יושבים", כך צייץ הרמטכ"ל לשעבר בחשבון הטוויטר שלו
מערכת ice |  2
משה בוגי יעלון (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
שבוע קשה עבר על ישראל, עם הפיגוע הרצחני סמוך ליישוב עלי וההתפרעויות מצד יהודים בכפרים ערבים שבאו בעקבותיו. הרמטכ"ל ושר הביטחון לשעבר, משה 'בוגי' יעלון, התייחס היום (חמישי) בחשבון הטוויטר שלו באריכות לאירועים אלו ולהתנהלות הממשלה סביבם.
כך הוא כותב: "לבנו עם משפחות ארבעת הנרצחים בעלי. ישראל מוכרחה ביטחון. הבעיה היא שהממשלה העבריינית חותרת תחת יסודות הבטחון הלאומי. בעוד כוחות צה״ל, שב״כ ומ״י, נלחמים בטרור החמור, צומח תחת הממשלה העבריינית-משיחית, טרור יהודי. ראינו אותם משתוללים ופורעים בחווארה, אתמול בתורמוס עיא, כמו שקרה בעבר בדומא.
הבעיה היא שלטרור היהודי יש שלוחות בתוך הממשלה. סגן ראש השב״כ לשעבר יצחק אילן קבע על סמוטריץ שנחקר במעצר ארוך על ידו שהוא מחבל יהודי שזמם לפוצץ מכוניות באיילון. לא בכדי החשוד קרא למחיקת חווארה. שותפו לארגון 'מצעד הבהמות', בן גביר, הוא עבריין מורשע סדרתי, בין השאר בגזענות ותמיכה בטרור. אלו שני חברי הקבינט שילחמו בטרור? השתגענו?
כרמטכ״ל ושר בטחון שהוכיח שאפשר להתמודד עם הטרור, אני קובע, שהביטחון הלאומי שלנו נשען גם על היחסים האסטרטגיים עם ארה״ב, שמבוססים על ערכים משותפים. ממשלה עבריינית שזוממת הפיכה משטרית - כזו שבכירי שריה הורשעו או נחקרו על הקשר שלהם לטרור - מנסרת את הענף הביטחוני עליו כולנו יושבים.
הממשלה הופכת את ישראל למדינה מצורעת, בעיני ידידותינו, וגם בעיני רבים מאתנו, ומשקיעה אותנו במלחמת כנופיות. הממשלה הרעה הזו צריכה להיות מוחלפת. הרוב הדמוקרטי שקם לא ייתן לממשלה העבריינית לשנות את ישראל. ישראל לא תהיה דיקטטורה משיחית! הדמוקרטיה תנצח".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שיאשפז את עצמו הדמנטי הזה (ל"ת)
    ניר בן גביר 06/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כנראה שהמילה מסית קטנה בשביל האיש המוזר הזה
    יקי 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יעלון תתבייש
    סגור