בארץ

חילופי האשמות באופוזיציה: "עשיתם דיל עם נתניהו"

לא רק בקואליציה מורגשת מתיחות בין השורות. נציגת ישראל בתינו, ח"כ יוליה מלינובסקי בהאשמה חריפה כלפי שותפיה הטבעיים: "עליכם להודיע באופן מידי שלשיחות בבית הנשיא אתם לא חוזרים וסיימו עם תרגיל ההונאה הזה. הגיע הזמן להפסיק עם העמדת הפנים"
דוד זולדן | 
יוליה מלינובסקי, בני גנץ, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חילופי האשמות באופוזיציה: ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) לא סומכת על השותפים מהאופוזיציה ותוקפת בחמת זעם את ראשיה: "לפיד וגנץ למקרה ששכחתם, אתם האופוזיציה. המטרה שלכם היא להפיל את הממשלה הרעה הזו במיוחד לאור הסכנה שהיא מהווה למדינת ישראל. כבר עשיתם דיל עם נתניהו ביום רביעי שעבר ותראו לאן זה הוביל. אתם חוזרים על טעויות שוב ושוב וחושבים שעם ביבי אפשר לעשות עסקים אבל הוא רימה, מרמה וירמה אתכם כל פעם מחדש". 
עוד האשימה מלינובסקי: "יצא המרצע מן השק ונתניהו מהרגע הראשון לא התכוון לעצור את החקיקה המשפטית אלא למסמס את המחאה שממנה הוא הכי מפחד. עליכם להודיע באופן מיידי שלשיחות בבית הנשיא אתם לא חוזרים וסיימו עם תרגיל ההונאה הזה. הגיע הזמן להפסיק עם העמדת הפנים".
מוקדם יותר אמר יו"ר המחנה הממלכתי, בני גנץ כי: "מה שהוביל להשעיית השיחה זה הפרת הסכמים של נתניהו. ראוי שהשיחות ימשכו, זה חשוב, זה האפיק לפיצוח הפתרון. רוצים להבטיח שהתנאים להקמת השיחות מתקיימים - הקמת הוועדה לבחירת השופטים ואין איומים. מי שקרא ראשון לשיחות, ראוי לחזור לשם. ברגע שהתנאים יוצבו אפשר לחזור. אני שמח מה שקרה בליכוד, זה של בגין ניצח את נתניהו. עולים קולות ממלכתיים ואחראים. אין רוב בעם ובכנסת לרפורמה המשפטית והקול ברור וחוצה את הקווים הפוליטיים, יש רצון להגיע להסדרות נכונות לייצוב כללי המשחק".
לדברי גנץ: "חקיקה חד צדדית זו פגיעה רחבה במספר נושאים ואני מקווה שנתניהו ינהג באחריות ולא יתכופף בפני לחצים פוליטיים והקיצוניים. אני לא מוכן לקבל הטפות, יש תנאים לקבלת הסכמים. אני לא מחפש לפוצץ את השיחות, זה לא חושב מה אני חושב, אני צריך למצוא פתרון לאתגר הזה. יצירת כללי משחק ורפורמה נכונים. בוועדה לבחירת שופטים יש היום איזונים בין השחקנים ועל ידי כך אין שליטה פוליטית, אני על העיקרון הזה לא מתכוון לוותר. אסור שתהיה פוליטיזציה של מערכת המשפט בישראל. אני רוצה מערכת משפט עצמאית ועוצמתית. אני יודע מה מערכת המשפט נותנת לנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה