בארץ

ליברמן במתקפה חריפה: "גנץ ולפיד עשו מכירת חיסול"

האם כל המהומה שהתרחשה ביום רביעי האחרון סביב ההצבעה לוועדה לבחירת שופטים הייתה הצגה אחת גדולה? לטענתו של אביגדור ליברמן התשובה היא חיובית ומדובר בדיל מרובע בין בני גנץ ויאיר לפיד מצד אחד לבנימין נתניהו ואריה דרעי מהצד השני
מערכת ice | 
אביגדור ליברמן, בני גנץ ויאיר לפיד (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, אוליביה פיטוסי)
יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, תוקף וטוען כי "ביומיים האחרונים שוחחתי עם שורה של בכירים מאוד בליכוד. התמונה המסתמנת, היא שכל מה שהיה ביום רביעי בכנסת, סביב ההצבעה לוועדה לבחירת שופטים הייתה הצגה אחת גדולה, שמאחוריה היה דיל מרובע בין גנץ ולפיד מצד אחד לנתניהו ודרעי מהצד השני". 
לטענתו של ליברמן, למרות הפרסומים, מי שהצביעו עבור קארין אלההר ופנינה תמנו שטה, לא היו חברי כנסת סוררים מהליכוד, אלא "חברי הכנסת של ש"ס, בהוראה של דרעי... ובידיעת נתניהו, גנץ ולפיד". 

ליברמן מסביר כי "האינטרס של לפיד וגנץ היה להראות 'הישג' בהצבעה בכנסת, האינטרס של נתניהו היה להקפיא את ההפיכה המשטרית על מנת להגיע לוושינגטון ולמסמס את המחאה, והאינטרס של דרעי היה להמשיך את השיחות בבית הנשיא על מנת לסלול את דרכו לממשלה". 
"גנץ ולפיד הרימו דגן לבן", האשים ליברמן את השניים וטען כי "עשו מכירת חיסול של הציבור הליברלי במדינת ישראל". בנוסף טען כי "ההודעה של גנץ ולפיד, שהם משהים את השיחות עד לבחירת נציג הקואליציה לוועדה וכינוסה... היא עבודה בעיניים, הכול בלוף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה