בארץ

ליברמן בהצהרה מפתיעה: האם יכונן יחסים חדשים עם נתניהו?

יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן רוחש לנתניהו איבה גלויה מאז שהחליט להתנתק מגוש הימין ולחבור לשמאל-מרכז אחד ובין השניים שוררת מערכת יחסים עכורה במיוחד. אלא שבחשבון הטוויטר שלו הפתיע ליברמן כאשר ציין כי בתרחיש מסוים הוא דווקא כן ישב עם נתניהו. האם נתניהו יהנהן בחיוב?
דוד זולדן |  1
ינון אזולאי, בצלאל סמוטריץ, אביגדור ליברמן, משה גפני, שלמה קרעי, מאיר פרוש (צילום ויקיפדיה/מוטי כהן, פלאש 90/הדס פרוש, יונתן זינדל, יעקב לדרמן)
שר האוצר והביטחון לשעבר, אביגדור ליברמן בהצהרה מפתיעה אומר כי הוא מוכן לשבת בממשלה תחת בנימין נתניהו: "אפעל בכל הכוח למען הקמת קואליציה ציונית וליברלית עם סדר יום ברור - כינון חוקה והפרדה בין דת ומדינה".
יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן רוחש לנתניהו איבה גלויה מאז שהחליט להתנתק מגוש הימין ולחבור לשמאל-מרכז אחד ובין השניים שוררת מערכת יחסים עכורה במיוחד. אלא שבחשבון הטוויטר שלו הפתיע ליברמן כאשר ציין כי בתרחיש מסוים הוא דווקא כן ישב עם נתניהו: "נכון שאני לא מאמין לאף מילה של נתניהו, אבל אין פה ויכוח פרסונלי או פסילה אישית".
ליברמן ציין והוסיף כי "אמרתי אינספור פעמים שמדינת ישראל כרגע זקוקה לקואליציה ציוניות וליברלית, כולל תנועת הליכוד וללא המפלגות החרדיות והמשיחיות".
התנאי של ליברמן לנתניהו אינו תרחיש בלתי מציאותי בסיטואציה פוליטית בה יתקשה נתניהו להשיג רוב להקמת ממשלה ויהיה תלוי באיווט. "במידה ונתניהו יהיה מוכן להיפרד מהשותפים "הטבעיים" שלו, אפעל בכל הכוח למען הקמת קואליציה ציונית וליברלית עם סדר יום ברור – כינון חוקה והפרדה בין דת ומדינה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ליברמן
    סש 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בעד הרעיון של ליברמן , קחו בנוסף את גנץ ולפיד , ותדליקו אור . ולכו על רעיונות ליברמן . זאת השעה .
    סגור