בארץ

השר מיקי זוהר טוען: "הקואליציה תתפרק אם הרפורמה לא תקודם"

שר התרבות והספורט מיקי זוהר, התייחס לשיחות בבית הנשיא וטוען: "כי הנראה לא נגיע להסכמות". השר זוהר גם טוען כי הפריצה של אוהדי בית"ר ירושלים למגרש בסמי עופר נובע מ"התפרצות של שמחה"
מערכת ice |  2
מיקי זוהר (צילום אתר הכנסת)
שר התרבות והספורט מיקי זוהר, התראיין לחמש עם רפי רשף והתייחס לאמירה של נתניהו לפיה "הרפורמה המשפטית תחזור: "אנחנו מחויבים לרפורמה, השאיפה של הממשלה היא לעשות זאת בהסכמה רחבה, הסיבה להשהיית הרפורמה היא על מנת להשעות את הקרע בעם."
השר זוהר טוען שלשיחות הפשרה אין אופק ומסביר, מה יקרה אם השיחות יתפרקו: "אם לא נגיע להסכמות, וכפי הנראה אנחנו לא נגיע להסכמות, אנחנו נצטרך לקדם את הרפורמה באופן חד צדדי."
בנוסף לכך, השר זוהר טען שבמידה והקואליציה תאלץ להעביר את הרפורמה באופן חד צדדי היא תחשוב באיזו דרך לעשות זאת: "האם נביא את מה (הרפורמה המקורית) שהבאנו בהתחלה ?משהו מאוזן יותר? אולי גוף שיפקח על הפרקליטות?".
השר זוהר מציב את עתיד הקואליציה בהעברת הרפורמה המשפטית וטוען שבמידה והרפורמה לא תעבור, הממשלה תתפרק: "אם לא תקודם חלק מרפורמה, הקואליציה לא תוכל להישאר".
השר זוהר גם התייחס לפריצת האוהדים והריסת המגרש על ידם אתמול (שלישי) במשחק גמר גביע המדינה: אוהדי בית"ר באו ממקום של שמחה". לגבי חילוץ הנשיא על ידי המאבטחים הוא אמר: "אף אחד לא הרגיש מאוים, זו הייתה סיטואציה שמוזרה לשירותי הביטחון, אני מבין ומכבד את העבודה שלהם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כמה שיותר מהר
    ליכודניק מאוכזב 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיף שתתפרק כמה שמהר יותר עדיף מאשר המדינה תתפרק כי ממשלה זו הראתה את הפרצוף האמיתי שלה ממשלה שלא באה לעבוד למען העם אן בה טיפה של משילות או בטחון היא רק נזק,למדינה והמדינה היא חשובה יותר מכל אחד מהם לכן עדיף שתתפרק
    סגור
  • 1.
    זוהר !!!! מי שהולך לישון בלילה עם כלבים
    יוסיפון 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלא יתפלא שבבקר הוא קם עם פישפישים !!!!!!!
    סגור