בארץ

חולדאי במתח. האם אורנה ברביבאי תתמודד לראשות העיר?

מתוח בעיריית תל אביב לקראת המרוץ לראשות העיר. האם חולדאי יתמודד בבחירות המוניציפליות מול ברביבאי?   
דוד זולדן | 
אורנה ברביבאי, רון חולדאי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אבשלום ששוני)
ח"כ אורנה ברביבאי מיש עתיד בוחנת את האפשרות להתמודד לראשות עיריית תל אביב. ביש עתיד מעדיפים להריץ את ברביבאי הנחשבת לפופולרית בקרב תומכי המפלגה. 
לאחרונה קיימה ברביבאי סדרת פגישות שהובילו אותה לשקול את ההתמודדות בכובד ראש. עומדת לזכותה של ברביבאי התמיכה הגדולה בבחירות הארציות למפלגה. הבחירות המוניציפליות צפויות להיערך ב-31 באוקטובר וראש העיר חולדאי מתכנן להתמודד לקדנציה נוספת בראשות עיריית תל אביב. יש לציין כי גם מנהל בית החולים איכילוב פרופ' רוני גמזו רמז לאחרונה כי בכוונתו להתמודד לראשות העיר.
בראיון ל-ynet לפני מספר חודשים אמר חולדאי כי: "אין בידי לאפשר או לא לאפשר למישהו לבוא. כל מי שרוצה להתמודד במדינה דמוקרטית רשאי להתמודד מולי. הנושא של בחירות ומספר קדנציות במדינה שונה לחלוטין ממספר קדנציות בעיר. לא משנה כמה קדנציות יהיו של ראש עיר, אין סיכוי שהוא יפגע בדמוקרטיה במדינת ישראל. ברמה הלאומית, מי שמכהן יותר מזמן מסוים צובר כוח שמאפשר לו, בסופו של דבר, לפגוע בדמוקרטיה של אותה מדינה. מה שאנחנו חווים היום רק מדגים את מה שאמרתי. הנושא של בחירות לראשות העיר הוא דבר שונה. במציאות היום, כשתפקידי לשמור על תל אביב כעיר חופשית, אני מרגיש שיש לי שליחות לאומית ממדרגה ראשונה. ולכן אני חושב שיש לי עוד הרבה מה לתרום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה