בארץ

חולדאי מריח בחירות? נבלם מינוי פרופ' גמזו ליו"ר איכילוב

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, הממונה מתוקף תפקידו על בית החולים איכילוב, בלם את יוזמת מנכ"ל איכילוב הפרופסור רוני גמזו למינוי יו"ר חדש
מערכת ice | 
פרופ' רוני גמזו (צילום מסך קשת 12)
ראש עיריית תל אביב רון חולדאי התנגד למיניו של פרופסור רוני גמזו לתפקיד יו"ר בית החולים איכילוב אשר נמצא בבעלות העירייה. למעשה גמזו כבר שיגר "מכתב פרידה" כאשר ביקש להתמנות ליו''ר בית החולים ולעסוק בעיקר בניהול פרויקטים, שיתופי פעולה בינלאומיים ופיתוח תשתיות, אך המינוי כאמור, לא ייצא לפועל.
יש לציין כי בימים אלה לבית החולים איכילוב אין יו"ר. בקשתו של גמזו הייתה שינוי המבנה הארגוני של בית החולים ופיצול מסויים של תפקיד המנכ"ל, אותו הוא ביקש לעזוב לטובת התפקיד החדש. מנגד ראש העיר חולדאי התנגד למהלך ולפי פרסומים היחסים בין השניים הפכו לעכורים בעקבות כך.
הסיבה הרשמית להתנגדותו של חולדאי, הממונה על בית החולים, למהלך לא פורסמה, אך גורמים בסביבתו מעריכים כי הדבר קשור לכוונתו של גמזו לרוץ לראשות עיריית תל אביב בבחירות שייערכו באוקטובר השנה. עם זאת, גמזו לא הכחיש אך גם לא אישר את כוונתו להשתתף בבחירות.
בנוסף לכך, בכלכליסט מדווחים שגמזו מתכוון להעביר חלק מסמכויות הניהול שלו, כאשר מי שצפוי לקבל אותן הוא פרופ' אלי שפרכר סמנכ"ל מו"פ וחדשנות, מומחה לרפואת עור ומין וגם מנהל מערך רפואת עור של בית החולים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה