בארץ

ראש המוסד לשעבר בביקורת: "אנשים יעצרו בכל מקום בעולם"

ראש המוסד לשעבר, תמיר פרדו, נשא דברים במהלך כנס במכללה האקדמית נתניה ובו התייחס לשלל אירועים שקורים כעת במדינה: "הגיע הזמן שמפלגת הליכוד תקבל את ההחלטה המובנת מאליה"
מערכת ice |  1
תמיר פרדו (צילום פלאש 90)
ראש המוסד לשעבר, תמיר פרדו, תקף את ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו כאשר נאם בכנס דגן במכללה האקדמית נתניה. הוא טוען כי: "הגיע הזמן שמפלגת הליכוד תקבל את ההחלטה המובנת מאליה, ובלי קשר לדברי ביידן - מדינה שפועלת בצורה לא רציונלית צריכה להחליף את העומד בראשה וטוב שעה אחת קודם".
פרדו התייחס לשיח הסרבנות בצבא שעלה לאחרונה ותקף את בכירי הממשלה: "ממשלת המשתמטים, שלא שירתו יום אחד את המדינה, הבינו פתאום את המצוקה והחלו לכנות את המפגינים "משתמטים אנרכיסטים". רה"מ וממשלתו נושאים באחריות קולקטיבית. ראוי שכל השרים שחלקם אני מכיר, יבינו שיש להם אחריות ישירה לכל החלטה והם לא יכולים לנקות עצמם מההחלטות ולהגיד "לא היינו חלק".
ראש המוסד לשעבר בחר להתייחס גם טענה שהחלשת מערכת המשפט תסכן את חיילי צה"ל בחו"ל: "נושא עיקרון המשלימות הינו קריטי. ברגע שיש red notice מבית הדין הבינ"ל בהאג, חיילי צה"ל, קצינים או אנשי שב"כ - באותו רגע ייעצרו. הייתי מאוד מודאג בתור ראש מוסד וגם בתור ראש מוסד לשעבר - יש אנשים שבהתראה אחת של האג יכולים להיעצר בכל מקום בעולם".
פרדו התייחס לפיטורי יואב גלנט ואמר: "אירוע פיטורי גלנט זה אירוע חריג ונדיר שאני לא זוכר שקרה אי פעם במדינת ישראל. גלנט קרא את המצב – והודח. בכל מדינה נורמלית, דמוקרטית מערבית, כל רה"מ היה קם ומתפטר בו ביום."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המשתמש הגדול יאיר לפיד
    רועי חסון 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממשלת המשתמטים ? המשתמט הכי גדול הוא יאיר לפיד שהוא לא שירת בצבא, הוא רק היה כתב בעיתון במחנה. והוא הגורם הראשי לכל ההפגנות והאנרכיה שקוראת כעת במדינה, הוא לא יודע איך להשלים עם ההפסד בבחירות, שרוב העם הצביע לימין
    סגור