בארץ

ח"כ אופיר כץ נגד היועמ"שית: "חושבת שהיא השריף של המדינה"

יו״ר הקואליציה אופיר כץ בדיון על חוק הנבצרות מתפוצץ על היועמ"שית גלי בהרב מיארה: "אני לא זוכר שהיה פתק בבחירות מפלגה בראשות גלי בהרב-מיארה, היא חושבת שהיא השריף של המדינה"
דוד זולדן | 
טלי גוטליב, אופיר כץ, יריב לוין, איתמר בן גביר, גלי בהרב מיארה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אוליביה פיטוסי, שיר טורם)
לקראת הגשת התשובות לבג״ץ, יו״ר הקואליציה אופיר כץ בדיון על חוק הנבצרות עוקץ את היועמ"שית: "אני לא זוכר שהיה פתק בבחירות מפלגה בראשות גלי בהרב-מיארה, היא חושבת שהיא השריף של המדינה".
עוד טוען ח"כ כץ: ״אנחנו לא ניתן לכם לעשות הפיכה שלטונית באמצעות כל מיני פלפולים משפטיים, המצאות סטארט אפ משפטי רק למדינת ישראל. אין דבר כזה בשום מדינה שיועצת משפטית מוציאה ראש ממשלה לנבצרות שלא מטעמי בריאות. אני לא זוכר שהיה פתק בבחירות מפלגה בראשות גלי בהרב-מיארה, כרגע יש נבחרי ציבור. היא חושבת שהיא השריף של המדינה, היא חושבת שהיא קובעת פה הכול ואנחנו לא ניתן לה". 
עוד טוען ח"כ כץ: "מאז שהממשלה הזו קמה כל החלטה שלה היא נגדנו, זו לא יועצת משפטית זו יועצת פוליטית של האופוזיציה ואנחנו לא ניתן לעשות פה הפיכה שלטונית. אנחנו נכבד את הפתקים של אזרחי מדינת ישראל״.
החוק שמקודם על ידי כל סיעות הקואליציה, מציע לקבוע כי נבצרותו של ראש הממשלה מלמלא את תפקידו יכולה להתרחש רק בשל אי-מסוגלות פיזית או נפשית של ראש הממשלה למלא את תפקידו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה