בארץ

נתניהו הוליך שולל את המפגינים במבצע הטעיה מבריק

רה"מ נתניהו והשב"כ במבצע הטעיה מתוחכם נוכח כוונתם של מפגיני השמאל לחסום את שיירתו בדרך לנתב"ג 
דוד זולדן |  2
הפגנה נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ אריק מרמור)
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה תעתעו במפגיני השמאל שאיימו לחסום את שיירת ראש הממשלה והגיעו לנתב"ג במסוק משטרתי. תרגיל ההטעיה נגד המפגינים עבד כאשר מסוק הוצב במשך שעות במנחת בירושלים - אך לבסוף המריא ללא נתניהו.
ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה הגיעו לנמל התעופה בן גוריון, לקראת המראתם לביקור מדיני באיטליה. השניים הגיעו לנתב"ג במסוק משטרתי, אחרי תרגיל הטעייה שנערך בצל המחאות הסוערות נגד הרפורמה המשפטית ולאור היערכות המפגינים לשבש את הגעת ראש הממשלה לשדה התעופה.
החל משעות הבוקר נצפה מסוק ינשוף של חיל האוויר במנחת של הדסה עין כרם בירושלים ורעם מנועיו נשמע היטב כאשר פשטו דיווחים על כך שנתניהו מתכוון לטוב אתו לנתב"ג כדי להימנע מחסימת הכבישים. לקראת ההמראה הצפויה של המסוק, עשרות מפגינים הגיעו גם לנתב"ג – אך בסופו של דבר הופתעו לגלות כי הולכו שולל והמסוק המריא ללא ראש הממשלה.
דקות ספורות לאחר מכן נתניהו הגיע לנתב"ג במסוק משטרתי שנחת בשדה התעופה. לפני הטיסה נתניהו נפגש עם שר ההגנה האמריקני לויד אוסטין, שהגיע לביקור בזק בישראל ויישאר בנתב"ג עקב המחאות הסוערות גם באזור זה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נתניהו בורח כמו גנב בסוף יגיע למעשיהו
    ישראלי 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האיש רוצה לחגוג יום נישואין ברומא וזה יעלה לנו כעשרה מליון שקלים !!! תתבייש בנג'מין ניתאי אתה איש עלוב .
    סגור
  • 1.
    ממש תרגיל מבריק
    מאיר 03/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בזבוז כספי ציבור שלא לצורך. כל כך עלוב. ראש ממשלה נאשם בפלילים שסוחב איתו את העבריינית המורשעת ועוד מלא אנשי צוות, לוקח 60 חדרים בבית מלון יוקרתי, במקום לטוס לבד, להיפגש ולחזור. כולה טס לפגישה של שלוש שעות. יחזור אחרי סופ"ש על חשבון נתיניו האוויליים. נהנתן ומושחת. ואתם מתפעלים מהתרגיל? גם אם זה תרגיל מבריק, לא נתניהו הגה אותו.
    סגור