בארץ

בשב"כ ביקשו להסיר את האיטום על בית המחבל - בן גביר סירב

בשב"כ ביקשו ממשטרת ירושלים להסיר את האיטום בביתו של המחבל שביצע את הפיגוע הרצחני בשכונת רמות בירושלים לפני כשבועיים. בשב"כ הסבירו כי המחבל היה לוקה בנפשו ולכן אין הצדקה להעניש את המשפחה. בן גביר לא השתכנע וסירב לבקשת השב"כ
דוד זולדן | 
רונן בר ואיתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי, יונתן זינדל)
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר סירב לבקשת השב"כ והורה למשטרה שלא לבצע את בקשתה והשיב כי ככל שבפיקוד העורף והשב"כ מעוניינים להסיר את האיטום, שיבצעו זאת בעצמם.
השר בן גביר נימק את התנגדותו: מכיוון שמשפחת המחבל קיבלה את צוואתו עוד טרם ביצע את הפיגוע וכי ידעו על כוונותיו ועל כן יש להענישם, בן גביר הוסיף כי במידה ובשב"כ מעוניינים להסיר את האיטום הם יכולים לפנות לצה"ל שאחראי על צו האיטום, שיסיר את האיטום.
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר רשם בסוף השבוע הישג כביר כאשר הצליח לחלץ מימוש להבטחה לתוספת תקציבית של 14 מיליארד שקלים למשרדו. בן גביר בירך ואמר: "סכום חסר תקדים התווסף למשרד לביטחון לאומי (משטרה שב"ס וכב"ה) בתקציב המדינה. התוספת תאפשר בעוד מספר חודשים להתחיל להקים את המשמר הלאומי, לגייס אלפי שוטרים, יותר מ-1,200 סוהרים ומאות לוחמי אש ולהעלות את משכורות השוטרים בשנה הקרובה, בסכום של 400 מיליון שקלים ו-100 מיליון שקלים מענקים לשוטרים".
בן גביר הודה לראש הממשלה בנימין נתניהו: "עשינו היום דבר גדול. זו בשורה עצומה לשוטרים, לעם ישראל ובעזרת השם שנצליח להחזיר את הביטחון האישי לעם ישראל. זה לא קורה תוך יום, התקציב יגיע תוך כמה חודשים טובים, אבל נקווה שבסיומם נתחיל בתהליך אדיר שמחזיר את הביטחון ואת המשילות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה