בארץ

מכבש לחצים להוריד את חוק עונש מוות למחבלים, בן גביר מסרב

בליכוד ביקשו לדחות את חוק עונש מוות למחבלים של עוצמה יהודית מסדר היום השבוע ולקיים דיון בנושא בקבינט כדי למנוע התלקחות בערי הגדה בתקופת הרמדאן. בן גביר לא השתכנע
דוד זולדן | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בליכוד הפצירו בשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר שיסכים לדחות את ההצבעה המתוכננת על החוק בוועדת השרים כדי למנוע חקיקה שתבעיר את השטח לפני הרמדאן. בן גביר לא נעתר והבהיר נחרצות כי הובטח לו שהחוק יעבור במקביל לתקציב המדינה והוא עומד על כך.
בן גביר קיבל שיחות טלפון מבכירי הליכוד וגורמים נוספים שהפצירו בו לדחות את ההצבעה המתוכננת להיום בוועדת השרים לענייני חקיקה, על חוק עונש מוות למחבלים. מכבש הלחצים המופעל על בן גביר נובע מהרצון של רה"מ נתניהו להנמיך את גובה הלהבות ולא לקדם חקיקה רגישה בתקופה שלפני פסח והרמדאן, ובליכוד הבהירו שלפני אישור החוק הם מתכננים לקיים ישיבת קבינט שבמהלכה יעלה גם החוק.
בן גביר לא השתכנע והבהיר נחרצות כי לפי ההסכם שנחתם עמו, חוק עונש מוות למחבלים אמור לעבור אישור סופי במקביל לתקציב המדינה והוא לא מתכוון לעכב אותו אלא שלוחות הזמנים הצפופים ודרישת הליכוד לעכב את החוק עשויים לאלץ בסופו של יום את בן גביר להסכים לדחייה זמנית של החוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה