בארץ

חוק עונש מוות למחבלים של עוצמה יהודית יעלה לחקיקה בראשון

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מתכנן שורת חוקים שנועדו לפגוע בטרור ולהרתיע את מעגל תומכיו ושולף את החוק שבמשך שנים התגלגל כתפוח אדמה לוהט לפתחם של וועדות וכעת מגיע להצבעה רשמית
דוד זולדן | 
איתמר בן גביר (צילום אוליבר פיטוסי פלאש 90)
הצעת חוק "עונש מוות למחבלים" של ח"כ לימור סון-הר מלך מעוצמה יהודית תעלה לוועדת שרים לענייני חקיקה ביום ראשון הקרוב ולאחר מכן תעלה להצבעה בקריאה טרומית במליאת הכנסת ביום רביעי.
בדברי ההסבר לחוק נכתב: "בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה הולכת ונרחבת של פעולות טרור של רצח יהודים, אך בשל היותם יהודים. המשותף לכל אירוע הטרור הללו – רצח יהודים אך בשל היותם יהודים אזרחי המדינה, מתוך מטרה לפגוע במדינת ישראל ובתקומת העם היהודי בארצו". 
בהצעת החוק צוין כי "מטרתה של הצעת חוק זו לגדוע את הטרור באיבו, ולייצר הרתעה כבדת משקל. טרוריסט שיורשע ברצח מתוך מניע של גזענות או עוינות כלפי ציבור, ובנסיבות שבהן המעשה נעשה מתוך מטרה לפגוע במדינת ישראל ובתקומת העם היהודי בארצו, ידון לעונש מיתה – חובה".
לסיום נכתב: "ההצעה מבקשת לשנות את הדין החל באזור, ולקבוע כי ניתן יהיה לגזור עונש מוות גם ברוב דעות, וכי לא ניתן יהיה להקל בעונשו של מי שקיבל גזר דין סופי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה