בארץ

בשורה לחיילים: הוסכם על תכנית רב שנתית למערכת הביטחון וצה"ל

בפעם הראשונה מאז 2015, הוסכמה על תוכנית רב שנתית למערכת הביטחון ולצה"ל במסגרת תקציב המדינה. במסגרת ההסכם יוסדרו נושאים חשובים הקשורים לשירות החובה, התחמשות צה"ל, שירות הקבע והשכר
מערכת ice | 
חתימה על תוכנית רב שנתית (צילום באדיבות המצלם)
לאחר עבודת מטה מעמיקה ובפעם הראשונה מאז 2015 הוסכם על תוכנית רב שנתית למערכת הביטחון ולצה"ל במסגרת תקציב המדינה. במסגרת ההסכם יוסדרו נושאים הקשורים לשירות החובה, התעצמות והתחמשות צה"ל, מודל שירות הקבע, שכר אנשי הקבע והפנסיות.
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בירך: "זהו הישג חשוב לביטחון ישראל ולכלכלת ישראל, תוכנית רב-שנתית שתעצים את צה"ל ותבטיח יציבות והתעצמות של צבא ההגנה לישראל. אני מברך את שר האוצר, שר הביטחון, הרמטכ"ל וצוותיהם".

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', מסר: "התפקיד הראשון של ממשלת ישראל הוא לדאוג לביטחונם של אזרחי ישראל וזה מה שעמד לנגד עיניי בדיוני התקציב עם משרד הביטחון. התוכנית הרב שנתית היא בשורה גדולה לצה"ל, משרד הביטחון ולמדינת ישראל. התוכנית תאפשר בעזרת ה' לצה"ל לשמור על חוסנה ועוצמתה של מדינת ישראל ולהיערך לאתגרי הביטחון השונים".
שר הביטחון, יואב גלנט, בירך: "מברך על סיכום התקציב הרב שנתי המאפשר את קידום הביטחון בתקופה עתירת אתגרים וסיכונים. התקציב יאפשר לצה"ל ולמשרד הביטחון להיערך אל מול האיומים הניצבים בפנינו ולשמור את כוח האדם האיכותי לו אנו זקוקים".
הרמטכ"ל, רא"ל הרצי הלוי, מסר: "התקציב שסוכם יאפשר לצה"ל לתכנן ולממש תוכנית רב שנתית מותאמת לאתגרי הביטחון בשנים הקרובות, לצד היכולת לשמר כוח אדם איכותי, בדגש על מערכי הלחימה והקבע הצעיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה