בארץ

חוזרים להתכתש? השר בן גביר מטיל אחריות על סמוטריץ' וגלנט

השר בן גביר לא מקל ראש באירוע שנציגת מפלגתו פונתה בברוטליות מהמאחז ומגלגל את תפוח האדמה הלוהט לפתחם של סמוטריץ' וגלנט 
דוד זולדן | 
בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לא עושה חיים קלים לשותפו השר סמוטריץ' ומתייחס לפנייה של ארגון 'קולך' שהפצירו בו לחדד את הנהלים ולהבטיח שרק שוטרות יפנו נשים. הפניה נולדה בעקבות התקרית של נציגת מפלגתו לימור סון הר מלך במהלך פינוי הכרם בשומרון. בן גביר הטיל את האחריות על שר הביטחון יואב גלנט והשר במשרד הביטחון בצלאל סמוטריץ'.
"אמש חזינו כולנו במראה המטריד של מעגל שוטרים המנסה לפנות את ח"כ סון הר-מלך באזור שהוכרז סגור. מקרה זה אינו היחיד בו נשמעו טענות על הטרדות מצד שוטרים במהלך פיזור הפגנות או פינויים" נכתב בין השורות. "אנו סבורות כי מקרה זה מאשש עד כמה חשוב חידוד הנהלים במהלך פינוי על ידי כוחות משטרה".
עוד נכתב כי: "לשיטתנו, חשוב לחדד את הנהלים ולקבוע כי ככל הניתן פינוי של נשים ייעשה על ידי שוטרות – נשים, ולא על ידי גברים, ובכל מקרה לקבוע כי יש לשלב שוטרות במהלך פינוי של גורמים אזרחיים, כך שלא ייווצר מצב שפינוי אזרחים או פיזור הפגנה נערך על ידי גברים בלבד".
לסיום נכתב כי: "לחזק את השוטרות ובמקביל להבהיר בנהלים כי יש לצמצם את הפגיעה באזרחיות ובאזרחים, ובפרט למנוע תופעות של הטרדה על ידי כוחות המשטרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה