בארץ

נתניהו הבטיח לסמוטריץ': משרד הביטחון בדרך למהפכה?

רה"מ נתניהו קיבל את ההחלטה הדרמטית אחרי ששר הביטחון גלנט אתגר את המערכת הפוליטית וניסה לבדוק את גבולות הגזרה של השר סמוטריץ'  
דוד זולדן | 
בצלאל סמוטריץ' ובנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח עם יו"ר הציונות הדתית והשר במשרד הביטחון בצלאל סמוטריץ' על רקע המתיחות בצמרת הביטחונית וזעמו של השר סמוטריץ' על פינוי המאחז היום בהוראתו הישירה של שר הביטחון.
לפי הדיווח שמתפרסם בוואלה, מקורות פוליטיים הבהירו כי נתניהו מסר ליו"ר הציונות הדתית כי: "הסמכויות במשרד הביטחון יועברו אליך בהקדם בהתאם להסכמים הקואליציוניים". כמו כן, נתניהו הבהיר כי מבחינתו "האירוע הזה הסתיים".
מוקדם יותר תקף סמוטריץ׳ את שר הביטחון גלנט לאחר שלא כל סמכויותיו של סמוטריץ' בתפקידו במשרד הביטחון הועברו אליו וגם התכנסותה החריגה של הציונות הדתית לא הוסיפה שקט בלשכת נתניהו.
סמוטריץ' הגיב ואמר: "עקירת הכרם בעמק שילה היא עוול זועק לשמים שאפשר וצריך היה למנוע. בדיוק כדי להפסיק את הרדיפה ארוכת השנים נגד המתיישבים דרשנו וקיבלנו בהסכם הקואליציוני את האחריות על המנהל האזרחי ועל החיים האזרחיים ביהודה ושומרון. אני דורש מרה"מ להעביר לידי את הסמכויות לאלתר. אם לגלנט יש עם זה בעיה הוא מוזמן לשים את המפתחות. אני משוכנע שיש רבים בליכוד ישמחו למלא את מקומו במשרד הביטחון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה