בארץ

סמוטריץ' נגד גלנט: "שישים את המפתחות, בליכוד ישמחו"

ההנחיה של שר הביטחון גלנט לפינוי ביו"ש מרתיחה את השר סמוטריץ', שאומר בקול צלול ומשגר מסר בהול לרה"מ נתניהו כי המצב הזה לא ימשך עוד זמן רב
דוד זולדן | 
בצלאל סמוטריץ', יואב גלנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
המתיחות בצמרת הממשלה בשיאה. השר בצלאל סמוטריץ' תקף את שר הביטחון יואב גלנט בעקבות פינוי הכרם בשילה ודרש להעביר לידיו את הסמכויות ביו"ש: "אם לגלנט יש עם זה בעיה הוא מוזמן לשים את המפתחות. אני משוכנע שיש רבים בליכוד שישמחו למלא את מקומו".
"עקירת הכרם בעמק שילה היא עוול זועק לשמים שאפשר וצריך היה למנוע. עוול ארוך שנים של המנהל האזרחי ושל בג"ץ" אמר סמוטריץ' בחמת זעם והוסיף. "בדיוק כדי להפסיק את הרדיפה ארוכת השנים ואת ההתעמרות המפלה הזו נגד המתיישבים דרשנו וקיבלנו בהסכם הקואליציוני את האחריות על המנהל האזרחי ועל החיים האזרחיים ביהודה ושומרון".
"התכחשותו של שר הביטחון גלנט להסכם החד משמעי וגרירת הרגליים של ראש הממשלה בעניין אינם מקובלים, ולא ניתן להם להימשך" הוסיף והמשיך לתקוף את עמיתו. "מדובר בסעיף שלכולם היה ברור שהוא מרכזי בהסכם שלנו והבסיס לקיומה של קואליציה הוא קיום ההסכמים הקואליציוניים".
"אני דורש מרה"מ להעביר לידי את הסמכויות לאלתר. אם לגלנט יש עם זה בעיה – הוא מוזמן לשים את המפתחות" הבהיר סמוטריץ' ועקץ: "אני משוכנע שיש רבים בליכוד שישמחו למלא את מקומו במשרד הביטחון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה