בארץ

בן גביר דורש מגלנט לפנות עשרות מאחזים פלסטינים לא חוקיים

בעוד חברי הציונות הדתית החרימו את ישיבת הממשלה דווקא בן גביר הופיע ושיגר מסר מאיים לשר הביטחון גלנט: "התרשמתי מאוד מהדברים של השר גלנט בדבר העניין של אכיפת שלטון החוק ואכן כשר לביטחון לאומי, רוממות שלטון החוק בעיניי. אבל לא יהיה חוק אחד לערבים וחוק אחד ליהודים, לא תהיה כאן אפליה"
דוד זולדן |  1
יואב גלנט, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ שריה דיאמנט, יונתן זינדל)
השר לביטחון לאומי איתמר, איתמר בן גביר דרש בכניסה לישיבת הממשלה: "כשצריך לאכוף חוק, צריך לאכוף גם על חאן אל אחמר, גם על עשרות המאחזים הפלסטינים הבלתי חוקיים שמוקמים".
ישיבת הממשלה הראשונה אחרי פינוי המאחז 'אור חיים' ביום שישי הייתה מתוחה. שרי הציונות הדתית החרימו את הישיבה ולא הגיעו במחאה על מה שהם מכנים: הפרת ההסכמים הקואליציוניים לפיהם הועברו הסמכויות על המנהל האזרחי ביו"ש לידיו של בצלאל סמוטריץ'. השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר החליט להגיע במטרה להעביר מסר רם וברור לשר הביטחון גלנט "להרוס גם בנייה בלתי חוקית ערבית".
בפתח ישיבת הממשלה אמר בן גביר בציניות גלויה: "התרשמתי מאוד מהדברים של השר גלנט בדבר העניין של אכיפת שלטון החוק ואכן כשר לביטחון לאומי, רוממות שלטון החוק בעיניי. אבל לא יהיה חוק אחד לערבים וחוק אחד ליהודים. וכשצריך לאכוף חוק, צריך לאכוף גם על חאן אל אחמר, גם על עשרות המאחזים הפלסטינים הבלתי חוקיים שמוקמים. חוק זה חוק, לא תהיה כאן אפליה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בשביל גלנט ושות' 'חוק הוא חוק' כמו בשביל החונטה המשפטית
    ש. כרמון 01/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוק הוא חוק כשמדובר ביהודים ימניים ודתיים, חוק הוא צחוק כשמדובר בערבים וסמאלנים. אין הבדל בין הדגנר לגלנט לדגנרל גנץ. מי יודע מה היינו עוברים אם הגלנטריה היה הופך לרמטכ"ל לפני שמינויו בוטל בעקבות ההשתלטות הבלתי-חוקית שלו במירמה ובהונאה על אדמות ציבור (הרבה יותר גרוע ממעשה המתיישבים אוהבי המולדת והאידיאליסטים במאחז 'אור חיים').
    סגור