בארץ

התמונה של נתניהו והח"כים מיש עתיד שורפת את הרשת

זו הייתה אחת השעות היפות במשכן הכנסת ורגע נדיר שתועד בעדשת המצלמה בו נצפו רה"מ נתניהו ויו"ר סיעת יש עתיד וחבריו לסיעה מחליפים דברים באווירה מפויסת
דוד זולדן |  2
רגע נדיר ביופיו נלכד בעדשת המצלמה כאשר יו"ר סיעת יש עתיד בועז טופורובסקי הגיע למליאה לאחר שהחלים מתאונה וזכה לתשומת לב ולאיחולי החלמה מראש הממשלה נתניהו.
לאחר שהסעיפים הראשונים של הרפורמה המשפטית עברו אמש בקריאה ראשונה במליאת הכנסת, ברוב של 63 מול 47 מתנגדים החלה מחאה רועשת של האופוזיציה. חברי הכנסת הניפו דגלי ישראל בליווי צעקות "בושה" כאשר יו"ר ועדת חוקה חוק ומשפט, שמחה רוטמן, עלה לנאום. "גם בגרמניה הנאצית עלו לשלטון בצורה דמוקרטית", כך אמר רם בן ברק מיש עתיד ופעילי שמאל הורחקו מיציע האורחים לאחר שנקשו על חלונות הזכוכית. 
אלא שבתוך כל המהומה ואווירת הקרב הונצח רגע נדיר ביופיו שכלל חילופי דברים ברוח טובה בין שני נציגי המתרס. זה קרה כאשר חבר הכנסת בועז טופורובסקי מיש עתיד הגיע לראשונה למשכן לאחר תקופת החלמה ארוכה, זאת לאחר תאונת הדרכים שעבר בחודש שעבר. בתמונות שתיעדו צלמי הכנסת והכתבים במקום, תועד ראש הממשלה בנימין נתניהו מקבל בברכה את יו"ר סיעת יש עתיד וחבריו המחויכים סביבו. הרגע הזה כבש את הרשת והמוני ישראלים מכל קצווי הקשת הפוליטית החמיאו לנבחרי הציבור על שעתם היפה ברוח אחדות של רגע.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ביבי הזה פשוט מלך איזה מעשה אצילי (ל"ת)
    עדן 05/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זהו שזה לא היתה התפייסות
    אני 04/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם צחקו על זה שביבי שמח לראות אותם והם אמרו שהם דווקא לאא שמחים לראות אותו.
    סגור