בארץ

חצרוני במתקפה על האופוזיציה: "אימפוטנטים, לפיד צריך לשתף פעולה עם BDS"

אמרי חצרוני יצא נגד האופוזיציה: "ממשלת נתניהו לא תחזיק מעמד יותר מחודשים ספורים של חרם בינלאומי. חבל שהאימפוטנטים באופוזיציה לא עושים משהו. יאיר לפיד יזכה בפסל שעווה במדאם טוסו ואולי גם בפרס נובל לשלום - אם ישתף פעולה עם ה-BDS"
מערכת ice |  1
אמיר חצרוני (צילום ויקיפדיה)
פרופסור אמיר חצרוני הוא ללא כל צל של ספק אחד מהאנשים השנויים ביותר במחלוקת במדינת ישראל. חצרוני, כותב בכל פלטפורמה אפשרית נגד מדינת ישראל, חיילי צה"ל, עדות המזרח וכדומה.
היום (שישי) חצרוני בחר דווקא לתקוף את האופוזיציה עם ציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו ובו הוא כתב: "ממשלת נתניהו לא תחזיק מעמד יותר מחודשים ספורים של חרם בינלאומי מלא שיכלול ניתוק קשרי מסחר, ביטול פטור מויזות לנטולי דרכון זר, ומשיכת כספים לחו"ל. חבל שהאימפוטנטים באופוזיציה לא עושים משהו. יאיר לפיד יזכה בפסל שעווה במדאם טוסו ואולי גם בפרס נובל לשלום - אם ישתף פעולה עם ה-BDS!".
 
קודם לכן, בציוץ נוסף שהעלה לחשבון הטוויטר שלו כתב חצרוני על רקע הרצון של שר הקליטה שיוצא לביקור בצרפת במטרה לשנות את מדיניות העלייה בישראל: "ברור שלדוסים יש אמונות לא רציונליות - אבל האם אין גבול לדלוזיות? שר הקליטה באמת חושב שאנשים נורמליים עם כסף יחליפו את פריז באשקלון רק כי יש להם סבתא יהודיה או שכמו קודמיו הוא פונה למשוגעים עניים?"
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך הכנסתי לנתניהו... הורדתי אותו על הבירכיים
    אמסלם הגבר 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכנסתי לו עם כל הלב
    סגור