בארץ

שביתה במשק ביום שני? המרכז האקדמי למשפט ולעסקים מצטרף

המרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן מזדהה עם המחאה כנגד הרפורמה המשפטית, ויאפשר לעובדים ולסטודנטים שמעוניינים בכך לקחת חלק בשביתה שתתקיים ביום שני הקרוב
מערכת ice | 
שביתה (צילום freepik)
ארגוני המחאה הודיעו כי ישביתו את המשק ביום שני הקרוב, עם תחילת ההצבעה הצפויה על הרפורמה המשפטית בכנסת בקריאה ראשונה. בין המצטרפים למחאה, המרכז האקדמי למשפט ולעסקים בר"ג, אשר הודיע כי יאפשר לעובדיו ולסטודנטים הלומדים בו לשבות במחאה על הרפורמה המשפטית.
המרכז האקדמי למשפט ולעסקים, בו למעלה מ-200 עובדים ולומדים כ-4,000 סטודנטים, הודיע כי הוא מזדהה עם המחאה ויאפשר לעובדים ולסטודנטים לקחת חלק בשביתה. אילנה טסלר, מנכ״לית המרכז: ״אנו רואים חשיבות גדולה בזכות למחאה דמוקרטית. בכדי לאפשר לסטודנטים ולעובדים לממש את זכותם הדמוקרטית, נאפשר למעוניינים  לשבות מבלי שזכויותיהם יפגעו. כמו כן החלטנו לדחות את יום ההערכות לקליטת סטודנטים חדשים שתוכנן ליום זה".

גם ראש עיריית ת"א רון חולדאי הכריז אמש כי עובדי העירייה שירצו, יוכלו להשתתף בשביתה המאורגנת ביום שני. למחאה מצטרפות גם עשרות חברות הייטק שהודיעו שיאפשרו לעובדיהן להשתתף בשביתה, כלומר לקחת יום חופש על חשבון המעסיק.
שי דתיקה, מנכ"ל ומייסד חברת המסחר בנכסים דיגיטליים INX, מסר: "חברת INX היא מהחברות הראשונות שתמכו במאבק בהפיכה המשטרית שיש כאן. אנו נסגור את המשרדים ביום שני יחד עם עשרות רבות של חברות. עובד שירצה לשבות ולעלות לירושלים אנו נתמוך בו ומי שמרגיש שזה לא מתאים לו ולא לפי צו מצפונו – נאפשר עבודה מהבית".
לעומת זאת מי שלא מצטרף לשביתה הוא יו"ר ההסתדרות הלאומית, יואב שמחי - שאף הנחה את ועדי העובדים השונים שלא לקחת חלק בשביתה המתכננת. "אנחנו, כארגון עובדים של ועדי עובדים רבים במגזר העסקי ובמשק הישראלי הכללי, רואים בהצעתו של השר לשעבר יעלון ניסיון לפגיעה קשה בכלכלה הישראלית וביוקר המחיה של אזרחי ישראל", כתב שמחי בהודעתו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה