בארץ

השביתה ביום שני: עשרות חברות הייטק צפויות להצטרף

המחאה נגד הרפורמה המשפטית עולה מדרגה. ביום שני צפויה להתקיים שביתה במשק כאשר עשרות חברות הייטק צפויות לקחת חלק בשביתה
מערכת ice |  1
שביתה (צילום shutterstock)
ביום שלישי האחרון, הרמטכ"ל ושר הביטחון לשעבר, משה (בוגי) יעלון, ממנהיגי המחאה נגד הרפורמה המשפטית של הממשלה, הבטיח כי ביום שני הקרוב המשק יושבת וזאת על רקע ההערכה שבאותו היום יעלו בכנסת להצבעה בקריאה ראשונה לפחות כמה מהסעיפים הדרמטיים של התוכנית.
בעוד ישנן חברות הייטק המוציאות את כספן מישראל וקוראות גם לאחרות לפעול כמותן, לא מעט עובדי הייטק צפויים לקחת חלק בשביתה שתתקיים ביום שני הקרוב.

שי דתיקה, מנכ"ל ומייסד חברת המסחר בנכסים דיגיטליים INX, מסר: "חברת INX היא מהחברות הראשונות שתמכו במאבק בהפיכה המשטרית שיש כאן. אנו נסגור את המשרדים ביום שני יחד עם עשרות רבות של חברות. עובד שירצה לשבות ולעלות לירושלים אנו נתמוך בו ומי שמרגיש שזה לא מתאים לו ולא לפי צו מצפונו – נאפשר עבודה מהבית".
דתיקה המשיך ואמר: "מבחינתו זה להיות או לחדול. או שתהיה פה מדינה דמוקרטית או שלא תהיה מדינה. יש לנו זמן קצר לעצור את זה. ראו מה אומרים היום בדיעבד הציבור בהונגריה, רוסיה ופולין. השלטון משתמש בכולנו מכל מעמד, ככלי פיון בתוך המגרש של הפוליטיקאים. חלק מהאנשים המסומנים כאויבים וחלק מסומנים כמזדהים במאבק באויבים. חשוב להבין שהבעיה היא לא החקיקה עצמה שהיא האמצעי ולא המטרה. השאלה היא מה מטרת החקיקה, איזה חוק יעבור כאן ביום המחרת שאי אפשר להעביר היום כי בג"צ לא יאפשר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שביתה מיותרת. סתם הסתה של השמאל
    או 02/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משביתים מדינה כי הממשלה לא רוקדת לצלילי החליל שלהם!
    סגור