בריאות

משרד הבריאות באזהרה חמורה: ערים רבות נדרשות להרתיח מים

משרד הבריאות מודיע על הצורך להרתחת מים לפני שתייה ובישול במועצה האזורית עמק המעיינות ובבית שאן, זאת בעקבות ממצאי עכירות חריגים במים
מערכת ice | 
משרד הבריאות באזהרה חמורה (צילום freepik)
משרד הבריאות מודיע הערב (שני) על הצורך להרתחת מים לפני שתייה ובישול במועצה האזורית עמק המעיינות ובבית שאן. בהודעה של משרד הבריאות נמסר כי הצורך נובע עקב ממצאי עכירות חריגים במים.
על פי ההודעה החריגה של משרד הבריאות, הצורך להרתחת מים לפני שתייה ובישול במועצה האזורית עמק המעיינות ובבית שאן נובע, ככל הנראה, מרעידת האדמה שהתרחשה הלילה בטורקיה והגיעה גם לישראל, כאשר כאמור משרד הבריאות מודיע כי עד להודעה יש להרתיח את המים לפני שתייה, בישול, הכנת תרופות וצחצוח שיניים.
ההודעה של משרד הבריאות מתייחסת לצורך בישובים הבאים: בית שאן, גשר, נווה אור, ירדנה, חמדיה, מעוז חיים, נווה איתן, בית יוסף, כפר רופין, עין הנציב, שדה אליהו, טירת צבי, תל תאומים, רחוב, רוויה, שדה תרומות, מירב, מלכישוע, שלוחות, רשפים, שלפים, מסילות, ניר דוד, מפעלי שאן, אזור תעשייה "פארק צבאים".
על פי ההודעה של משרד הבריאות, ההודעה תקפה לכלל הצרכנים המחוברים למערכת אספקת מים באזורים. משרד הבריאות ממשיך להתעדכן באיכות המים ובתקינות מערכת האספקה ויעדכן במידת הצורך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה