בארץ

מיוזמי "מכתב הטייסים": "ראש הממשלה הוא בן מוות"

עליית מדרגה במחאה נגד הממשלה הנוכחית וראש הממשלה בנימין נתניהו. אל"מ במיל' זאב רז, מיוזמי "מכתב הטייסים", מגדיר את נתניהו ועושי דברו כ"בני מוות"
מערכת ice |  4
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ Marc Israel Sellem/POOL)
האם ההתנגדות לממשלה החדשה ולבנימין נתניהו בראשה חצתה קו? אל"מ במיל', הטייס לשעבר זאב רז כתב אמש פוסט בו רמז כי מעשי הממשלה הם הפיכת המדינה לדיקטטורית וככזו ראשו של נתניהו מותר.
"מפליאה אותי מתינות הניסוח של חודק. רק התגוננות בנשק? פאסיבית? כוסות רוח למת", כתב ואז "הטיל" את הפצצה. "אם יקום ראש ממשלה ויטול לעצמו סמכויות דיקטטוריות, ראש הממשלה הזה הוא בן מוות, פשוט כך, יחד עם שריו ועושי דברו".

רז לא הסתפק בזה והמשיך: "גם לנו צריך להיות דין רודף. דין הרודף שלי אומר אם על ארצי השתלט אדם, זר או ישראלי, ומנהיג אותה באופן לא דמוקרטי, חובה להרוג אותו. לא מנומס, מעורר חלחלה, אבל הברירה היא הרבה מתים חפים מפשע, ומוטב להרוג קודם את הפושעים".
רז עוד ציין כי בקרוב יפרסם גילוי דעת מפורט עוד יותר בנושא.
מהליכוד הגיבו לדבריו הקשים של רז: "ההסתה נגד ראש הממשלה נתניהו שוברת שיאים של טירוף. אנחנו מזועזעים מקריאתו של זאב רז לרצוח את ראש הממשלה נתניהו ואת שרי הממשלה. שב"כ והמשטרה חייבים לפעול מיד כדי לעצור אותו ואת יתר המסיתים נגד ראש הממשלה נתניהו".
זו אינה הפעם הראשונה בה רז מתנגד לנתניהו. כבר בשנת 2020 היה חלק מקבוצה שהגישה עתירה לבג"צ נגד האפשרות להטלת הרכבת הממשלה על ידי בנימין נתניהו. בנוסף, רז היה מיוזמי "מכתב הטייסים" (קבוצת "555 פטריוטים").
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    טייסי הצלת הדמוקרטיה
    אמירה 03/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק הטייסים יכולים להציל אותנו מהאסון של הדיקטטורה הדוהרת. רק הסנקציות שלהם מהוות איום משמעותי.
    סגור
  • 2.
    פושעים
    רוני 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טייס שופט עורך דין מדברים כמו פושעים צריך לעצור אותם עד גמר החקירה ולהעמיד לדין מיד כולל את השופט שיושב ליד אורך הדין ולא מגיב מאפיה אשכנזית מסוכנת
    סגור
  • 1.
    את מי ???????????????
    הידען 02/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את מי עצרו בעת ההסתה נגד רבין ? את ביבי שבמרפסת עצרו ?
    סגור
  • היי. היי. האליטות. מותר. הכול
    דודו. אפוי 02/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביי. היי. לפרסונות. אליטות. הלק מר. יאירי. מגלן. מותר. לדבר הלק. על לקחת. את. החוק. לידכם. לטיס. המוכשר מותר. לדבר. על. כול. האיומים. מבית על. יעלון. המרמורר. מותר. לדבר בתקשורת. על. מר. לפיד. המדופלם מותר. לשפוט. את. האדם. הנבחר. פושע לפני. מתן. פסק. הדיין. הספוי. ומר הלק ליברמן. החתרן. נקמן. מותר. להגיד על האדם. המנהיג. משתף. ומי זואת. מירב מנואלי. שמפלגת. את. העם לחצי. ואמרתי על. האדם. פושע גנב. ומר. סער החצוי בדבר. גבעות. הלק. גם. פושע. גנב ואולי. האדם. לוזר. עובר. מדרכה. מומלץ ומר. זאב. מלקין. החצוי. השני. מדינת הכול. מותר. לאדונים. הלק. הם. החסינום בפני. העם. והאומה. הלק. פרסונות
    סגור