תקשורת ומדיה

קווין רובין בפוסט מרגש: "אמא שלי לא ויתרה עליי"

אושיית הרשת התייחס לסגירת התאגיד בפוסט מהלב: "ביום שישי הקרוב חינוכית כאן 11 משיקים את העונה החדשה של "כארמל", אני אהיה שם גם ואנחה את ההפגנה עבור הבית שלנו ושל הילדים שלנו, חינוכית כאן 11. הורים וילדים כאחד נתאחד ונפגין במטרה להציל את השידור הציבורי ואת תכני החינוכית שכולנו גדלנו עליהם"
מערכת ice | 
קווין רובין (צילום ליאור נורדמן)
אחרי ששורה של משפיענים ועיתונאים הביעו את דעתם על האפשרות לסגירת תאגיד השידור הציבורי כאן 11, הגיע היום (שני) הפוסט שכנראה ניצח את כולם. קווין רובין שיתף במילים מרגשות מה לדעתו צריך לקרות כעת וגרף מחמאות מכל עבר.
רובין כתב: "זה אני בגיל 8, שנת 2001, בדירה החדשה שלנו בכפר סבא. אני, אמא והאחים שלי הילדות שלי הייתה מורכבת, גירושים של ההורים כשהייתי בן שנתיים, קשיים בלימודים שהובילו לחוסר התאקלמות מבחינה חברתית. כשהייתי מגיע הביתה מבית הספר, הדבר הראשון שהייתי עושה את זה לפתוח טלוויזיה על הערוץ הראשון, כמו שעון מבלה צהריים שלמים עם פרפר נחמד ומושיק אופניק ואלוהים כמה בכיתי לאמא שלי שלא תעזוב אותי כמו אמא של מרקו, אין סיכוי שאני אסתדר בלעדיה".
 
עוד המשיך: "אמא שלי לא ויתרה עליי, היא חיבקה ותמכה וגם תמיד עודדה אותי ללמוד, לקרוא ולהתרחב מבחינה תרבותית. אמא שלי תמיד מספרת לי שהייתי הולך בגן השעשועים לאנשים ואומר להם ״היי אני קווין, רוצה להיות חבר שלי?" בחיים לא הייתי לבד בתור ילד, החינוכית הייתה לי בית, היא הייתה לי בית ספר לחיים, הייתי נכנס לחדר של חני ומבלה שם שעות ובטוח ששבי ואוזה הם החברים הכי טובים שלי, אני בטוח עד היום אגב".
רובין כתב: "בימים האחרונים מדברים על סגירת תאגיד השידור, הבית של רשת ג׳ וכאן 11 וכמובן חינוכית כאן 11, זה לא שיח של ימין ולא שיח של שמאל, זה לא שיח של מזרח ומערב, זה שיח על מדינה שזהותה מגדירה אותה, מדימונה ועד תל אביב, משדרות ועד קריית שמונה, כולנו גדלנו מול אותו מסך טלוויזיה מול אותם שירים, מול אותם גיבורים, כולנו נישאנו על הכנפיים של אקה ברחבי העולם וכולנו בכינו כשמרקו התאחד את אמא שלו"
רובין הסביר: "לפני חודש הפכתי לאבא בפעם הראשונה בחיי ואני עכשיו יותר מתמיד מבין את הרצון לחבק ולגונן ולתת לילד שלי את הכלים והחום שאני קיבלתי בתור ילד, בלי החינוכית לא הייתי יכול לדמיין בכלל את עצמי על במה, פותח וולוג, משחק ושר. הייתי ילד שהדמויות על המסך נתנו לו נחמה ונשבעתי שאני אהיה אותו דבר עבור הילדים שצריכים את זה גם. אחרי יום בבית ספר שהייתי מרגיש קצת לא כמו כולם כשהייתי מרגיש טיפה לבד הייתי מתיישב מול מסך הטלוויזיה של החינוכית והייתי יודע שאני בסדר, שהכל יהיה בסדר איתי".

לסיום ציין: "ביום שישי הקרוב חינוכית כאן 11 משיקים את העונה החדשה של "כארמל", אני אהיה שם גם ואנחה את ההפגנה עבור הבית שלנו ושל הילדים שלנו, חינוכית כאן 11. הורים וילדים כאחד נתאחד ונפגין במטרה להציל את השידור הציבורי ואת תכני החינוכית שכולנו גדלנו עליהם. יום שישי הקרוב ברחבת הסינמטק החל מהשעה 12:30  עם הופעה של ילדי בית העץ, כוכבי החינוכית לאורך השנים וכמובן אני מחכה לשם שם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה