בארץ

שרון ניר נגד מינויו של אבי שמחון: "עמדותיו חשוכות"

ח״כ תא״ל במיל׳ שרון ניר מישראל ביתנו נגד מינויו של אבי שמחון לתפקיד ראש המועצה הלאומית לכלכלה בשל התבטאויות עבר שנויות במחלוקת. וכנראה יש סיבה נוספת: ניסיונותיו להתברג בליכוד וקרבתו לנתניהו לא מוסיפות לו נקודות בלשון המעטה בקרב מתנגדי נתניהו
דוד זולדן |  1
אבי שמחון, שרון ניר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אוליביה פיטוסי)
ח״כ תא״ל במיל׳ שרון ניר (ישראל ביתנו) נגד מינויו של אבי שמחון לתפקיד ראש המועצה הלאומית לכלכלה: ״הפעם ההסתה נגד נשים ודברי החרפה כבר לא מגיע ממפלגות הקיצון של הקואליציה, אלא מהליכוד עצמו. פרופ׳ אבי שמחון לא ראוי לכהן בתפקיד בכיר כשאלו עמדותיו החשוכות. מעבר לכך שכשל בתפקידו ככלכלן, ביזה נשים שעבדו תחתיו ואמר אמירות שלא מתקבלות על הדעת". 
שרון ניר טוענת כי לפי שמחון: ״נשים פחות אינטלגנטיות מגברים מסיבות אבולוציוניות״ וגם ״אי אפשר להעסיק נשים כמנהלות״, ואימהות באקדמיה ״תופסות מקום של גבר, וזה בזבוז״. ציטטה שרון ניר מפניניו של שמחון והוסיפה כי "מינוי אדם כמו אבי שמחון מצטרף לעובדה שבממשלה הזאת יש 0 מנכ״ליות במשרדי ממשלה ושיא שלילי של נשים בקואליציה״.
הדעות שהביע פרופ' אבי שמחון לאורך תקופתו כיו"ר המועצה הלאומית לכלכלה וקרבתו לנתניהו ולליכוד קוממו עליו מתנגדים רבים וזימנו נגדו מתקפות מגוש השמאל - מרכז. 
שמחון נושא תקן פרופ' כלכלי מכובד, מומחה למאקרו כלכלה ולכלכלת ישראל ואחת מההתמחויות שלו באקדמיה נגעה לשחיתות במקומות עבודה. כיו"ר המועצה הלאומית לכלכלה, שמחון היה אמור לייעץ כלכלית וחברתית לבנימין נתניהו וניסיונותיו להתברג בליכוד לא הוסיפו לו נקודות בלשון המעטה בקרב מתנגדי נתניהו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אבי שמחון הוא האיש המתאים
    אלה 01/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא אומר דברים מדעיים, לא ניתן להטות את המדע לצרכים פוליטיים.
    סגור