בארץ

מיקי לוי תוקף את בן גביר על שלא אישר למפכ"ל להגיע לוועדה

יו"ר ועדת ביקורת המדינה, ח"כ מיקי לוי (יש עתיד), זימן את המפכ"ל קובי שבתאי לדיון מיוחד ביום שני הבא. בלשכתו של לוי פנו לשר בן גביר כדי שיאשר את הגעתו של המפכ"ל, אולם בן גביר רצה גם להגיע בעצמו לדיון, וטען כי מדובר בהתרעה קצרה - וביקש דחייה
דוד זולדן | 
מיקי לוי, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ועדת ביקורת המדינה של הכנסת זימנה את המפכ"ל קובי שבתאי לדיון על לקחי מבצע שומר החומות אלא שהשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר סירב לאשר לו להגיע לדיון.
על פי הדיווח ב"ישראל היום", יו"ר ועדת ביקורת המדינה, ח"כ מיקי לוי (יש עתיד), זימן את המפכ"ל קובי שבתאי לדיון מיוחד ביום שני הבא. בלשכתו של לוי פנו לשר בן גביר כדי שיאשר את הגעתו של המפכ"ל, אולם בן גביר רצה גם להגיע בעצמו לדיון, וטען כי מדובר בהתרעה קצרה - וביקש דחייה.
לוי הסכים לדחות את הדיון בשבוע, אך בן גביר ביקש שלושה תאריכים אחרים לחודש וחצי הקרובים. לוי לא היה מוכן לעכב עוד את הדיון, ובן גביר מסרב לשלוח את המפכ"ל לדיון בוועדה שיתקיים ביום שני הקרוב.
"יו"ר הוועדה כבר דחה את הדיון בשבוע, אבל לא ייתכן שיבקשו לדחות בחודש וחצי דיון על נושא כל כך חשוב, שהכנסת הייתה חייבת לדון בו כבר לפני יותר מחצי שנה כאשר הדו"ח התפרסם", נמסר מלשכתו.
בלשכת השר בן גביר מסרו בתגובה: "אכן לא נוכל להשתתף בזימון מהרגע להרגע, אך השר ביקש לבוא לדיון ואנו רואים חשיבות גדולה בדיון הזה ואפילו הצענו שלושה תאריכים חלופיים בחודש הקרוב. במקום לתת תאריך, החליטו שהם לא רוצים בהשתתפותנו ואנו מאוד מצרים על כך. השר רוצה לבוא ולדבר ורואה חשיבות גדולה מאוד להוביל את הפקת הלקחים מאירועי שומר החומות ומכל התנהלותה של הממשלה בשנה וחצי האחרונות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה