בארץ

הממשלה אישרה: שלומי הייזלר מונה למנכ"ל משרד האוצר

הממשלה אישרה את מיניו של שלומי הייזלר לתפקיד מנכ"ל משרד האוצר. "נעשה הכל על-מנת לנצל את המשבר העולמי ולהפוך אותו להזדמנות עבור מדינת ישראל" אמר שר האוצר סמוטריץ' לאחר אישור המינוי
מערכת ice | 
בצלאל סמוטריץ' ושלומי הייזלר (צילום יונתן זינדל פלאש 90, משרד האוצר)
ממשלת ישראל אישרה הבוקר (ראשון) את מיניו של עו"ד שלומי הייזלר (49) לתפקיד מנכ"ל משרד האוצר כפי שהציע שר האוצר בצלאל סמוטריץ'. קודם המינוי ובמהלך השנה וחצי האחרונות כיהן הייזלר כיו״ר מטה התכנון הלאומי. בנוסף לכך בעברו ניהל הייזלר במשך שש שנים את הרשות לרישום והסדר זכויות מקרקעין (טאבו) במשרד המשפטים.
עם אישור המינוי הייזלר יחליף את רם בלינקוב שהתפטר בתחילת החודש. את שירותו הציבורי החל בפרקליטות המדינה במחלקה האזרחית בפרקליטות מחוז ירושלים ובמחלקה הפיסקאלית בפרקליטות המדינה.
שר האוצר, בצלאל סמוטריץ׳ התייחס למינוי ומסר: "שלומי מגיע לאוצר בתקופה חשובה עבור מדינת ישראל. ימים לא פשוטים עומדים בפני הכלכלה הישראלית ובפני העולם כולו, ואנו נעשה הכל על-מנת לנצל את המשבר העולמי ולהפוך אותו להזדמנות עבור מדינת ישראל". סמוטריץ' המשיך וכתב: "שלומי הוא מנהל מוכשר שמכיר מצוין את עבודת הממשלה והוא מגיע עם המון נסיון ושמו הטוב הולך לפניו בכל תפקיד אותו ביצע".
ובזמן שהממשלה מאשרת את מינויו של הייזלר על ידי השר סמוטריץ', מינוי אחר שלא יצא לפועל הוא המינוי של  משה בן זקן לתפקיד מנכ"ל משרד התחברוה על ידי השרה מירי רגב. השרה חזרה בה מהמינוי לאחר שהתעקשה להעביר את המינוי להחלטת הממשלה חרף העבודה שנציבות המדינה טענה שבן זקן אינו עומד בקריטריונים למינוי. רגב טענה כי חזרה בה משום שלא רצתה לתת לבג"ץ "את התענוג" לבאל את בקשתה. יש לציין כי מי בלם את המינוי הם נציבות המדינה ולא בג"ץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה