בארץ

בצלאל סמוטריץ' מבטיח: "לא נפגע באף אחד"

שר האוצר החדש, בצלאל סמוטריץ', הבטיח היום כי התיקון לחוק "איסור הפליה" לא יפגע באף אחד וזאת תוך שמירה על כך שכל אחד יחיה על פי אמונתו. האם הדבר אפשרי?
מערכת ice |  2
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
שר האוצר החדש, בצלאל סמוטריץ', דיבר היום בנוגע לתיקון "חוק איסור הפליה במוצרים, בשירותים ובכניסה למקומות בידור ולמקומות ציבוריים" והצהיר כי "הממשלה הזאת תקדם הרבה יותר מהשמאל את החירויות של אזרחי ישראל כולם".
"מכיוון שאנחנו כאנשי ימין מאמינים בזכויות ובחירויות, לא נפגע באף אחד ולא נכריח אף אחד בניגוד לאמונתו", המשיך ונראה כי ניסה להרגיע לאחר מחאות קהילת הלהט"ב. במהלך דבריו הוא נשאל על ידי כתבת חדשות 13, ליאור קינן "אז החוק הזה לא יתקדם?".
"זה בדיוק מה שחוק הזה עושה", הסביר סמוטריץ'. "הוא לא פוגע באף אחד, הוא כן מאפשר לכולם, כולם, כולם ללא יוצא מהכלל, גם לאנשים דתיים, לחיות על פי אמונתם. הדבר הכי טריוויאלי בעולם ומקובל במדינות מתוקנות. הגיע הזמן שמדינת ישראל גם בדברים האלה תנסה להידמות למדינות המתוקנות.
מי שהבינה את דבריו של שר האוצר החדש ההפך היא עורכת התרבות של ערוץ 13, נריה קראוס, שצייצה "בניגוד להבטחתו של נתניהו שלא יפגע בזכויות הקהילה הגאה ולא יאפשר את השינוי בחוק האפליה – סמוטריץ' מתחייב שהממשלה תקדם את חוק האפליה".
עכשיו נותר לחכות האם התיקון לחוק אכן יעבור וכיצד באמת יישמו אותו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    או שהוא חמור או שהוא חושב שכולנו חמורים (ל"ת)
    רונן 01/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ממש אין לי מושג, למה אני לא מאמין לנער הגבעות (ל"ת)
    כןןןןןןןןןןןןןןןןןןן 01/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור