בארץ

סמוטריץ' קורץ לחרדים? זו ההנחיה החדשה של שר האוצר

שר האוצר הנכנס הנחה בפגישת ההנהלה הראשונה שהתקיימה היום במשרד, לגבש כבר בימים הקרובים צווים לביטול מס על החד פעמי וביטול מס על השתייה המתוקה, שהוחל בממשלה היוצאת על ידי קודמו בתפקיד, אביגדור ליברמן
דוד זולדן | 
בצלאל סמוטריץ (צילום סורייה דיאמנט פלאש 90)
ממשלת נתניהו השישית ממהרת כבר ביומה הראשון ומסתערת על היעדים. בעוד ששרת התחבורה מירי רגב החליטה להסיר משלטי החוצות של המשרד את הצבע שמזכיר את הקמפיין של מפלגת העבודה, סמוטריץ' לא טומן את ידו בצלחת ומכריז על רפורמה משמעותית.
כבר ביום הראשון במשרד האוצר שר האוצר הנכנס בצלאל סמוטריץ הורה לפעול לביטול המס על החד פעמי וביטול המס על שתייה ממותקת. בפגישת הנהלה ראשונה שהתקיימה היום בלשכת שר האוצר הנחה השר סמוטריץ׳ לגבש כבר בימים הקרובים צווים לביטול מס על החד פעמי וביטול מס על השתייה המתוקה שהוחל בממשלה היוצאת.
קודם להחלטה הדרמטית התקיים במשרד האוצר טקס חילופי שרים בין השר היוצא אביגדור ליברמן לשר הנכנס סמוטריץ'. אחרי פגישת חפיפה שערך ליברמן למחליפו בתפקיד אמר ליברמן במהלך הטקס כי: "אתה באת עם מחברת גדולה, אני באתי עם מחברת גדולה. אמרתי לחבר'ה פה במשרד תמיד - אין רווחים. אין מדינה ענייה עם מערכת רווחה חזקה. אם תצטרך אני עומד לרשותך. יש לנו מדינה אחת. בלי קמח אין תורה ולכן צריך לייצר הרבה מאוד קמח לאור הדרישות של השותפים שלך. הרבה מאוד קמח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה