בארץ

סודהסטרים מצטרפת למחאת חוק האפליה: "שלא נגיד שלא ידענו"

חברת סודהסטרים מצטרפת היום רשמית למחאה על דבריהם של חברי הכנסת סטרוק ורוטמן, לאחר שטענו בראיונות לרשת ב' כי נותני שירות רפואי ובתי עסק יוכלו לסרב שירות וטיפול בהתאם לאמונתם הדתית
מערכת ice |  4
המחאה של סודהסטרים (צילום סודהסטרים)
המחאות על דבריהם מעוררי המחלוקת של חברי הכנסת סטרוק ורוטמן לא מפסיקות, גם (וכנראה בגלל) ההשבעה של ממשלת ישראל ה-25 היום (ה'). עד כה אוניברסיטאות, בנקים ומוסדות נוספים הודיעו שהם מגנים את דברי חברי הכנסת מהציונות הדתית ושלא ישתפו פעולה עם גופים שכן יזדהו עמם. היום סודהסטרים מצטרפת למחאה.
מנכ"ל החברה, אייל שוחט, מפרסם היום גינוי רשמי לדבריהם של סטרוק ורוטמן וזאת באמצעות פוסט ברשתות החברתיות אשר כולל סרטון שמבהיר את המסר. לצד הסרטון כתב: "אנחנו בסודהסטרים עומדים נדהמים נוכח התיקון לחוק איסור הפליה, באופן שנותן חותמת כשרות לרעיון החשוך של הפליה בין אדם לאדם בשל מינו, דתו, גזעו, או נטייתו המינית. זוהי אינה שאלה פוליטית של ימין או שמאל, אלא שאלה ערכית. שאלה אנושית. שלא נגיד שלא ידענו".
חברות נוספות יצאו בקריאות דומות, ביניהן חברת הפינטק פיוניר שאמרה "תמיד נהיה בית לכולם". המוסדות הלימודיים, האוניברסיטה העברית ואוניברסיטת תל-אביב קראו כל אחת בדרכה לשימור ערכי הדמוקרטיה.
כזכור, סטרוק ורוטמן שניהם התייחסו לסעיף דומה בהסכם הקואליציוני ש"מתקן" את חוק האפליה. במסגרתו טענו בראיונות לרשת ב' כי בעל עסק יוכל לסרב לתת שירות לאנשים מעצם אמונתם והדבר גם נכון באשר לנותני שירות רפואי. 
ראש הממשלה הנכנס בנימין נתניהו הגיב גם הוא ביום פרסום הראיונות וגינה את דבריה של חברת הכנסת סטרוק.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כבר היום ליהודים אסור להיכנס להר הבית (ל"ת)
    שוקי 12/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    כול הכבוד לסודה סטרים. (ל"ת)
    זוהר 12/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    זו שיטה לקבל פרסומת בחינם
    דוד 12/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כנ"ל
    סגור
  • כול הכבוד לסודה סטרים. (ל"ת)
    זוהר 12/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור