בארץ

"טיבי תומך טרור ארור, נצביע נגד": עוצמה יהודית נגד הליכוד והחרדים

סגן השר אלמוג כהן יצא נגד שיתוף הפעולה המסתמן בין הקואליציה לח"כ אחמד טיבי. בראיון שהעניק הבוקר קרא כהן לטיבי: "תומך טרור ארור" והבהיר שמפלגתו תתנגד למינוי טיבי לתפקיד סגן יו"ר הכנסת

מערכת ice |  1
אחמד טיבי (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
"טיבי הוא תומך טרור ארור, יועצו של ערפאת שרצח אלפי ישראלים", כך תקף הבוקר (ראשון) סגן השר אלמוג כהן ממפלגת עוצמה יהודית את רצון הליכוד והחרדים לתמוך בבחירת ח"כ אחמד טיבי לתפקיד סגן יו"ר הכנסת. "אין ולא יהיו איתו שום הסכמים ושום תיאום. מפלגת עוצמה יהודית בראשות בן גביר תצביע נגד הדבר הזה. אין בזה שום היגיון". את הדברים עמר כהן בראיון שהעניק לחדשות הבוקר של קשת 12.
למעשה ב-17 השנים האחרונות ח"כ טיבי כיהן בתפקיד סגן יו"ר הכנסת, ובליכוד ובמפלגות החרדיות הביעו את רצונם שכך זה ימשך. כאמור עוצמה יהודית מתנגדת: "האיש הזה לא ראוי להיות בפרלמנט הישראלי אלא בסוריה, שם מקומו הטבעי".
בהמשך אמר כהן: "יש נציגים הרבה יותר טובים היום בחברה הישראלית, כמו יוסף חדאד, שמייצג באמת את הקשיים, הרצונות ואת היכולת לשנות ולחיות כאן ביחד עם הערבים במדינת ישראל".
בהמשך הראיון התייחס כהן להחלטת האו"ם נגד ישראל ולעניין שרבות ממדינות אירופה כמו האיחוד האמירויות ומרוקו שיש לישראל יחסים איתן, הצביעו בעד "לפי מה שהבחנתי, רוב מדינות אירופה נמנעו או היו נגד. יש הזנחה בזירה הבינלאומית, אנחנו כאן כדי לתקן. ראש הממשלה נתניהו החל בשיחות כבר ביום שישי בבוקר. מאמין שלאט לאט נחזור למסלול הנורמלי שבו מדינת ישראל מעצמה שכל מדינות העולם מכבדות וסופרות אותה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    החרדים המטומטמים מעדיפים מחבל על פני גיי (ל"ת)
    אלמוני 01/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור