בארץ

"בהחלטה משותפת" עם בן גביר: מנכ"ל המשרד לביטחון פנים מתפטר

מנכ"ל המשרד לביטחון פנים נפגש היום עם השר החדש לביטחון לאומי, איתמר בן גביר. זמן קצר לאחר מכן מסר לו את הודעת התפטרותו לאור החלטה משותפת שהתקבלה בעת הפגישה ביניהם
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום דוברות המשטרה, פלאש 90, shutterstock)
יממה לאחר השבעת הממשלה ה-37 של מדינת ישראל, השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, נפגש עם מנכ"ל המשרד לביטחון פנים, תומר לוטן. לאחר שיחה שארכה לא ידוע, לוטן הודיעה כי "בהחלטה משותפת" הוא יסיים את תפקידו בתור מנכ"ל. טרם ידוע מי יתפוס את מקומו.
המנכ"ל היוצא לוטן הגיב ואמר: "אני מודה על הזכות שהייתה לי לשמש כמנכ״ל המשרד  בתקופה כה מורכבת ומאתגרת. אני מסיים את תפקידי בתחושת סיפוק ומשמעות גדולה. מבקש למסור את הוקרתי העמוקה לעובדי המשרד היקרים והמצוינים ולכל המשרתים והמשרתות במשטרה, בשירות בתי הסוהר וברשות הכבאות וההצלה על המסירות היומיומית למען ביטחון אזרחי ישראל״.
השר בן גביר הוסיף והודה "למנכ״ל המשרד מר תומר לוטן על שנות פעילותו, הערכה רבה על עשייתך במשרד לביטחון פנים ולמען מדינת ישראל, אני מאחל לך הצלחה רבה בהמשך דרכך״.
טרם כניסתו של בן גביר לתפקיד החדש דווח על התקוטטות בין השניים. במסגרת זו בן גביר אמר על לוטן: "כל מנכ"ל מעביר חפיפה מסודרת, אתה היחידי שעשה עם זה בעיות. אתה מתנהל כאילו יש לך מה להסתיר. אני מחזיק יותר נתונים ממה שאתה חושב, אני לא רוצה להביך אותך בדיון".
לוטן הוא לא היחיד שבחר לעזוב את תפקידו לאור הממשלה החדשה. אמש מנכ"לית משרד התחבורה מיכל פרנק ומנכ"לית משרד החינוך הודיעו על עזיבת התפקיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה