בארץ

בן גביר ובנט שוחחו בהלוויית הרב דרוקמן: "לא הפגין חיבה"

תיעוד דרמטי: שני היריבים המרים, השר המיועד בן גביר ורה"מ לשעבר בנט ניהלו שיחה בכובד ראש לאחר נתק ממושך וחילופי האשמות הדדיות שלוו בטונים צורמים. גורמים בעוצמה יהודית: "הם דיברו לגופו של עניין, השיחה הייתה קורקטית ולא דמתה לשיחת רעים. בן גביר לא הפגין שמץ של חיבה ובקושי הביט לעברו" 

דוד זולדן | 
איתמר בן גביר ונפתלי בנט (צילום שותף על ידי צאפ מגזין בטלגרם)
ח"כ איתמר בן גביר, השר המיועד לביטחון לאומי, נצפה במהלך הלווייתו של זקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן יושב ליד בנט ומשוחח עמו. בנט ישב כאשר בן גביר משמאלו ונתניהו מימינו. כשהתקיימה השיחה בין בנט לנתניהו, בן גביר ישב בצד ולא התערב בין השניים. ההתרחשות המפתיעה אירעה בזמן ההמתנה של הדוברים להספיד את הרב דרוקמן על דוכן הנואמים.
בעוד נתניהו המתין לתורו בזמן שהנישא הרצוג דיבר, ניגש אליו בנט ושחח עמו ואף נדמה היה לחדי העין כממתיק סוד. לדברי גורמים בעוצמה יהודית: "בן גביר ובנט שוחחו על האתגרים הביטחוניים, הם דיברו לגופו של עניין, השיחה הייתה קורקטית ולא דמתה לשיחת רעים. בן גביר לא הפגין שמץ של חיבה ובקושי הביט לעברו". 
רגעים לפני התיעוד של בנט עם בן גביר נרשם תיעוד אחר ולא בלתי מעניין בעליל. לאחר נתק ממושך ולאור הסלידה העמוקה של ראש הממשלה המיועד נתניהו מרה"מ לשעבר נפתלי בנט ונוכח היחסים העכורים בין השניים תועדו נתניהו ובנט יושבים זה לצד זה ומשוחחים. בנט אף נצפה כממתיק סוד לנתניהו, בעוד נתניהו עצמו נראה מהורהר ושוקל דברים בכובד ראש.
השניים נחשבים ליריבים מרים וההתנצחויות וההתכתשויות הפומביות ביניהם לא ידעו עדנה בלשון המעטה. די לציין את התנועה המשפילה והמבזה שסימן בנט לנתניהו כאשר האחרון נאם מעל מעל במת הכנסת. בהלוויה של הרב דרקומן זה קרה והשניים התיישבו זה לצד זה ושוחחו ממושכות. אפילו מזג האוויר הסוער לא הפריד בין המנהיגים הניצים והם נותרו שניהם ושוחחו - איש לא ידע על מה. 
להלוויית הרב חיים דרוקמן הגיעו פוליטיקאים בכירים מכל גווני הקשת הפוליטית, כולל ראשי ממשלות לשעבר. כאשר ראש הממשלה המיועד נתניהו התיישב סמוך לדוכן ההספדים ונערך לנאום בשעה שהנשיא ספד לרב דרוקמן - הפתיע רה"מ לשעבר נפתלי בנט והתיישב ליד נתניהו ולנו לא נותר אלא לנחש על מה נסבה שיחתם ואיזה סוד הומתק בה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה