בארץ

הגנבים משתוללים: זה הפרי האהוב שנשדד מהחקלאים

בלשי מג"ב עצרו אמש בפעילות נגד פשיעה חקלאית בשטחי הדרום, חשוד בגניבה של מאות קילוגרמים פרי. החשוד נעצר בשטחים החקלאים כשעימו התוצרת שהצליח לאסוף לרכבו
מערכת ice | 
מעצר (צילום shutterstock, פלאש 90/ יוסי זמיר)
בלשי משמר הגבול של משטרת ישראל עצרו חשוד בגניבת תוצרת חקלאית והסעה לשוהה בלתי חוקי, בשעת פעילות פשיעתית בשטחים חקלאיים בדרום.
מדובר באירוע שהתרש אתמול, ובמהלכו ניסה החשוד לגנוב תוצרת חקלאית בהיקף של מאות קילוגרמים מכרמי גידול ענבי המאכל במושב לכיש. בנוסף לחשוד בפשיעה חקלאית, הסיע החשוד שוהה בלתי חוקי שייתכן וסייע לו במעשי הגניבה. 
בלשי מג"ב זיהו את החשוד ברכב בפעילות של בלשי היחידה המרכזית של מג"ב דרום בשטחים החקלאיים אתמול באזור המושב לכיש נגד חשוד בגניבת ענבים מהמטעים של המושב.
מדובר באיזור בו מותג ענבי המאכל הפופולארי "ענבי טלי" פועל ומגדל את התוצרת החלקאית שלו, כאשר כעת מדובר בזנים ייחודיים ויקרים יחסית, שמשווקים דווקא בעונת הסתיו - חורף, שלא מאפיינת את גידולי הענבים.

בבדיקה שנערכה, איתרו הבלשים תוצרת חקלאית מסוג ענבים במשקל של כ-160 ק"ג. בנוסף החשוד הסיע ברכבו שוהה בלתי חוקי. החשוד, תושב רהט בשנות ה-30 לחייו יחד עם השוהה הבלתי חוקי והממצאים הועברו לחקירה במשמר הגבול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה