תרבות ופנאי

אביב אלוש נשבר: "אנחנו לא יכולים לברוח מעצמנו"

אביב אלוש זעם בעקבות היחס לישראלים במונדיאל בקטאר: ""הגיע הזמן שנסתכל במראה. אנחנו מקבלים בחוץ שיקוף מדויק של השנאה העצמית שקיימת בתוכנו כבר הרבה זמן"
מערכת ice |  2
אביב אלוש (צילום אינסטגרם)
המונדיאל בקטאר מעורר המון עניין מכל העולם כמצופה. אחד הדברים שהכי ברורים לעין בקטאר זה כמובן העובדה כי קטאר היא מדינה שתומכת בטרור, מדכאת אוכלוסיות שלמות, ובנוסף היחס לישראלים בראשם העיתונאים הישראלים הוא רע מאוד, כשרבים מהם חווים על בשרם אנטישמיות.
מי שהתייחס בזעם לנושא הוא השחקן, אביב אלוש, שהעלה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו בו הוא מצטרף תמונה מאחד האצטדיונים תחת הכיתוב שנאמר לאנשי התקשורת הישראלית שם: "קטאר זו המדינה שלנו ואתם לא רצויים כאן".
אביב אלוש לא נותר חייב והעלה סדרת סטורים בה הוא כתב: "הגיע הזמן שנסתכל במראה. אנחנו מקבלים בחוץ שיקוף מדויק של השנאה העצמית שקיימת בתוכנו כבר הרבה זמן. אבל השתקפויות כאלה מגדירות אותנו ובנוסף לכך גם מחזירות אותנו חזרה למקום שלנו". תחת הסטורי שהעלה הוסיף אביב אלוש דגל ישראל את הכיתוב הבא: "עם ישראל חי וקיים". אגב, אלוש העלה בהמשך סטורי נוסף בו הוא כתב בין היתר: "אנחנו לא יכולים לברוח מעצמנו גם אם ממש ננסה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוד "מתחזק" גזען ושטוף מוח... (ל"ת)
    כל הדתות אותו זבל 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    צודק אבל...
    דרור 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק ,שתגמר השנאה בינינו ונתחיל לחשוב חיובי אחד על השני ואיך לעשות טוב לאחינו. בשורה תחתונה דעתם לא מעניינת,לא רלוונטית ואין לעסוק בשנאתם אלינו ,זה מובן מאיליו.
    סגור