שיווק ופרסום

סערת ההאלווין השפיעה? אביב אלוש קוטף ג'וב נוצץ במיוחד

השחקן אביב אלוש, שעורר סערה בעקבות דבריו על הסלבס שחוגגים את ההאלווין, קיבל תפקיד נוצץ במיוחד וישמש כפרזנטור החדש של כרטיס האשראי פליי קארד, ואל אלוש מצטרפת גם הזמרת מרינה מקסימיליאן בלומין
מערכת ice | 
אביב אלוש (צילום אינסטגרם)
השחקן אביב אלוש, עורר סערה ענקית בשבועות האחרונים. אלוש, שהתקרב מאוד לשנים האחרונות, יצא נגד הסלבס בישראל שהחליטו לחגוג את ההאלווין, בטענה כי זהו חג נוצרי. 
היום (שלישי) פורסם ב-TMI כי אלוש קטף קמפיין נחשק במיוחד. אלוש לוהק לשמש כפרזנטור החדש של כרטיס האשראי פליי קארד, ואל אלוש מצטרפת גם הזמרת מרינה מקסימיליאן בלומין שלוהקה יחד איתו לקמפיין החדש.
השניים נבחרו לפרזנטורים החדשים של כרטיסי האשראי של מועדון הנוסע המתמיד של אל על המציע לכל מצטרף חדש בחודש הקרוב כרטיס טיסה חינם ליעד נחשק. לטובת כך גם עיצבו את סט הצילומים כיעדים נחשקים מעבר לעולם. 
כזכור, אלוש חטף מסלבס שונים על אמירותיו ("מבול של בלבול, זו בדיוק הסיבה שבגללה חזרנו לארץ ישראל אחרי 2000 שנים. תתעוררו"), ביניהם גם גיא פינס, שאמר: "בלא לא. זו ממש לא הסיבה שבגללה חזרנו לארץ אחרי 2000 שנה. הסיבה היא האנטישמיות, השנאה שהיתה שם לכל מי שאינו בדיוק כמוך. מי שמוטרד כאן מילדים ששמחים על הזדמנות להתחפש והופך את שמחתם לכלי להטפה, משרת בדיוק את הרעיונות הרעים האלה. אמן שיהיו כמה שיותר סיבות לשמוח".
 
אביב אלוש ומרינה מקסימיליאן בפרסומת החדשה, אינסטגרם
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה