בארץ

ערוץ 14 במבוכה: מפרסם תמונה לא רלוונטית על הכטב”מ בקיסריה

ערוץ 14 מצא את עצמו במבוכה לאחר שפרסם תמונה שלא קשורה לאירוע הכטב"מ שניסה לפגוע במעון ראש הממשלה בקיסריה. התמונה שפירסם היא מאירוע שקרה בעיר רעננה
מערכת ice | 
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
לאחר ניסיון הפגיעה במעון ראש הממשלה בקיסריה באמצעות כטב”מ, ערוץ 14 התמודד עם ביקורת ציבורית בעקבות פרסום תמונה שגויה באחד מהדיווחים. התמונה, שהוצגה כראיה לנזק שנגרם מהפגיעה, הייתה למעשה מבור שנפער ברעננה, ולא הייתה קשורה כלל למתקפה. גולשים רבים זיהו את הטעות והעירו עליה, אך הערוץ המשיך לפרסם את התמונה תחת ההקשר של ניסיון התקיפה בקיסריה.
הביקורת על ערוץ 14 לא נעצרה רק בגולשים, שכן גם כלי תקשורת נוספים כמו אתר “כיפה” השתמשו בתמונה השגויה מבלי לתקן את הפרסום. התמונה זכתה לתפוצה רחבה, כולל פרסום נוסף ברשתות החברתיות, כמו בטלגרם של “הצל”, מה שחיזק את התפיסה שהטעות הייתה מכוונת לצורך חידוד המסר הפוליטי סביב האירוע.

מתוך חשבון האיקס: @Now14Israel
כזכור, ראש הממשלה העלה סרטון שלו לאחר ניסיון ההתנקשות בחייו, בו  הוא נראה כהולך נינוח בחוץ וללא מיגון, אומר נתניהו אינו נרתע מהעניין, ואף מזכיר את חיסול סינוואר. כמו כן ממשיך נתניהו בקו התפיסה החדש אותו הוא מקדם, וממשיך לכנות את המלחמה בשם " מלחמת התקומה". ואומר "שום דבר לא ירתיע אותי. אנחנו ממשיכים עד הניצחון".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה