בארץ

בשל הקרבה המסוכנת לגלילות: רמת השרון משקיעה מיליון שקלים למיגון העיר

מערכת מיזוג אוויר תותקן בקרוב במקלטים הציבוריים ברמת השרון, וממ”דים יבילים יחוברו לחשמל, במטרה לשפר את המיגון בעיר ולהתכונן לתרחישים ביטחוניים פוטנציאליים, לאחר מיפוי מוקדי הסיכון בעיר
מערכת ice | 
מיגונית בצפון (צילום הקרן לידידות, ערן בוקר.)
בעיר רמת השרון מתבצע פרויקט מקיף לשיפור המיגון הציבורי, בעקבות המצב הביטחוני המורכב באזור. בנוסף להתקנת מערכות מיזוג במקלטים שאינם ממוזגים, יתחבר החשמל לממ”דים היבילים שהוצבו לאחרונה בעיר, כדי להבטיח שהעובדים והתושבים יוכלו לשהות במקומות מוגנים בזמן חירום, כפי שפורסם באתר שרון אונליין.
העירייה גם מתכננת לפזר מיגוניות במקומות ציבוריים שונים, כדי לספק פתרונות בטיחותיים נוספים במקרי חירום. פרויקט זה, שעלותו נאמדת במיליון שקלים, מצביע על מחויבות העירייה להבטיח את שלומם של התושבים, במיוחד באזור הנמצא בסמוך לגלילות, שם קיימת סכנה מתמשכת מאיומי טילים.
עם תקציב שהוקצה לתהליך, מנכ”לית העירייה, פרח מלך, בוחנת באופן יסודי את המוקדים הזקוקים למיגון נוסף, במטרה להיערך לתרחישים פוטנציאליים ולשפר את הביטחון בעיר.
כזכור, בחודש אוגוסט האחרון, מתקפת המנע של ישראל על חיזבאללה, סיכלה תקיפה נרחבת לעבר מרכז הארץ שהייתה אמורה לכלול על פי הערכות ירי של כ-6,000 רקטות וכטב"מים. בשעה 5:00 הבוקר תכנן ארגון הטרור לשגר טילים לעבר בסיסי גלילות ותל אביב, אך מתקפת מנע ישראלית סיכלה את התוכנית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה