משפט

צעירה בת 30 תקפה קשישה בת 102: לא תאמינו מה גזר עליה השופט

בית המשפט גזר חמישה חודשי מאסר בעבודות שירות על צעירה שהורשעה בתקיפת קשישה בת 102. השופט הדגיש את חומת המעשה, אך התחשב בנסיבות אישיות של הנאשמת במתן העונש
מערכת ice |  1
קשיש-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בית המשפט השלום בירושלים גזר חמישה חודשי מאסר בעבודות שירות על צעירה בת 20, שהורשעה בתקיפת קשישה בת 102. השופט מוחמד חאג' יחיא קבע כי המעשה מהווה "התנהגות בריונית" ו"אירוע חמור", אך קבע את העונש ברף התחתון של מתחם הענישה, בהתחשב בנסיבות האישיות של הנאשמת.
על פי כתב האישום, הנאשמת הגיעה לבית הקשישה על מנת לגבות את משכורת אמה, שהייתה מטפלת סיעודית. עאשר אמה של ההנאשמת התקשרה לבקש את התשלום, היא נתקלה בסירוב. בשלב זה, הנאשמת כיסתה את מצלמות האבטחה בבית, מה שמנע תיעוד של האירועים.
כאשר הקשישה נכנסה לחדר, הנאשמת בעטה בה ברגלה, מה שגרם לפציעה ודימום. לאחר מכן, כשאמה של הנאשמת ניסתה לנקות את הדם, הקשישה נשכה אותה. בעקבות התקיפה, נזקקה המתלוננת לטיפול רפואי ונאלצה לעזוב את ביתה לבית אבות. התביעה דרשה שבעה חודשי מאסר בעבודות שירות ופיצוי כספי משמעותי לקשישה, תוך הדגשה של החומרה שבמעשה.
מנגד, הסנגור ביקש להקל בעונש, בשל גילה הצעיר של הנאשמת, העידר עבר פלילי והמצב האישי שלה. הוא ציין כי היא עברה טיפול והביעה חרטה. בגזר הדין, השופט קבע בנוסף פיצוי של 5,000 שקלים למתלוננת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שתיקת הכבשים
    שש 10/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנאשם ערבי-השופט ערבי-הקורבן יהודי-----תבינו לבד
    סגור