משפט

אימה בבית האבות בירושלים: עובד ביצע עבירות מין בדיירת

העובדת הסוציאלית הייתה עדה לפעילותו ודיווחה למשטרה. בעקבות המידע החלה חקירה ובהמשך נעצר. על שמו של החשוד הוטל צו איסור פרסום, אך במשטרה מאשרים כי מדובר בבגיר מירושלים 
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
דוברות המשטרה הודיעה היום (שלישי) כי היא חוקרת מקרה בו נחשד כי אדם ביצע מעשים מגונים ותקף מטופלת סיעודית בבית אבות שנמצא במחוז ירושלים. על-פי הודעת המשטרה, עובדת סוציאלית בבית האבות יצרה קשר עם גורמי אכיפת החוק לאחר שראתה בעצמה את העובד תוקף באלימות את אחת הדיירות חסרות הישע המתגוררות במקום ואף מבצע בה עבירות מין חמורות.
בעקבות הדיווח החמור שהתקבל החלו שוטרי תחנת מוריה בירושלים בביצוע פעולות חקירה. בעקבות כך, הוצא כנגד החשוד צו מעצר. אתמול, על-פי הודעת המשטרה, העובד החשוד אותר והובא לחקירה בתחנת המשטרה בנוגע לעבירות החמורות המיוחסות לו. בעקבות החקירה הובא העצור אל בית המשפט ונקבע כי מעצרו יוארך בעוד שלושה ימים נוספים. 
מדוברות המשטרה נמסר כי נכון לעכשיו, בעקבות בקשת סנגורו של החשוד, שמו של העובד החשוד במעשים המגונים והתקיפה נאסר לפרסום. בכל זאת, המשטרה מאפשרת לחשוף כי החשוד הוא אדם בגיר המתגורר במזרח ירושלים. על-פי הודעת המשטרה, החקירה בנושא העבירות שדווחו נמשכת גם כעת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה