משפט

חשד: זייפו מסמכים ישראליים כדי לעבוד בבית אבות

משטרת ישראל הודיעה כי עצרה שני חשודים, שוהים בלתי חוקיים, שמסרו תעודת זהות של אדם אחר על מנת להתקבל לתפקיד. מחלקת התביעות של מחוז צפון הגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים. "שהות כזאת משמשת פעמים רבות כבסיס ליצירה לפעילות חבלנית"
מערכת ice | 
שוהה בלתי חוקי (צילום דוברות המשטרה)
המשטרה ממשיכה במאבקה כנגד שוהים בלתי חוקיים. והפעם - בבית האבות. היום (ראשון) הודיעה המשטרה כי הגישה כתב אישום כנגד שני תושבים מהשטחים שהועסקו בבית אבות בבית שאן. בהודעת דוברות המשטרה נכתב כי על-פי החשד החשודים הציגו בפניי בית האבות תעודות זהות ישראליות של תושבי אום אל פחם על מנת להתקבל לעבודה. 
כאשר הגיעו השוטרים למקום הזדהו החשודים באמצעות אותן תעודות זהות, אך לאחר בדיקה הבינה המשטרה כי מדובר בשוהים בלתי חוקיים. יחידת התביעות של מחוז צפון הגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד שני החשודים. ממשטרת ישראל נמסר: "שהות של שוהים בלתי חוקיים משמשת פעמים רבות כבסיס ליציאה לפעילות חבלנית ופלילית". 
מאז ה-7 באוקטובר נאסרה כניסתם של פלסטינים לישראל מחשש לאירועים ביטחוניים. הדבר גרם למצוקה כבדה של כוח אדם בענפים שונים - ביניהם ענף הבנייה, החקלאות והסיעוד. בדיון שנערך בכנסת, סיפר יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים שהמחסור החמור בכוח האדם מוביל קבלנים רבים להעסיק שוהים בלתי חוקיים על מנת לעמוד בעומס העבודה הקיים. גם ברשות הפלסטינית קיימת מצוקה כלכלית גדולה בעקבות המצב, כאשר משפחות רבות נותרו ללא מקור הכנסה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה