בארץ

צו סגירה: למה משטרת ישראל סגרה עסק נוסף באזור המרכז?

משטרת ישראל ממשיכה במאבק בעבירות העסקת שוהים בלתי חוקיים עם סגירת מוסך באזור המרכז, אשר שכר שוהה בלתי חוקי, תוך דגש על שמירה על ביטחון הציבור בעיתות מלחמה והגברת האכיפה
מערכת ice | 
צילום דוברות משטרת ישראל
מפקד מחוז מרכז, ניצב יאיר חצרוני, חתם על צו סגירה למשך 30 ימים למוסך בכפר קאסם, אשר העסיק והלין שוהה בלתי חוקי מהגדה המערבית. המוסך נחשד גם בניסיון לשבש חקירה, לאחר שמנהל המקום ניסה להסתיר ראיות מהשוטרים.
המהלך התקיים במסגרת האכיפה המשטרתית הממוקדת נגד עבירות העסקה, הסעה והלנה של שוהים בלתי חוקיים, שמסכנות את ביטחון הציבור. בשוטרי תחנת כפר קאסם ביצעו לפני מספר ימים מבצע אכיפה במהלכו גילו שוהה בלתי חוקי, שעבד ולן במוסך במשך כחצי שנה ללא אישורי שהייה.
בנוסף לעבירות העסקה וההלנה, נפתח נגד בעל המוסך הליך פלילי בגין ניסיון לשבש את החקירה, כאשר הוא ניסה לפגוע בתיעוד של המוסך במהלך הביקור המשטרתי.
ניצב חצרוני הדגיש כי משטרת ישראל תנקוט באפס סובלנות כלפי מי שמפר את החוק, במיוחד בעיתות מלחמה, וציין כי פעילות מסוג זה היא חיונית לשמירה על ביטחון הציבור. הוא הבטיח שהמשטרה תמשיך לפעול בנחישות נגד כלל המעורבים בעבירות הסעה, הלנה והעסקת שוהים בלתי חוקיים. פעילות זו נועדה להרתיע ולהפחית את הסכנה הנלווית לפעולות חבלניות בגזרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה