נדל"ן ותשתיות

תושבי תל אביב בסכנה? אתרי הבנייה בעיר ממשיכים לאכלס שב"חים

משטרת ישראל הודיעה כי עצרה  11 שוהים בלתי חוקיים באתר בניה במוקד הבילויים ברחוב נחלת בנימין  בתל אביב, כשהם שוהים בישראל ללא היתרים ובניגוד לחוק, וחקירה פלילית נפתחה נגד מעסיקיהם. במשטרה מעריכים כי הדבר נובע מבצע כסף. האם אתר הבנייה ייסגר לאלתר?
מערכת ice | 
צו סגירה לאתר בנייה (צילום דוברות משטרת ישראל)
משטרת ישראל מסרה היום (ראשון) כי היא ממשיכה לתפוס ולעצור שב"חים באזור המרכז, בדגש על תל אביב, שם מועסקים שוהים בלתי חוקיים המסכנים את ביטחון הציבור ותושבי העיר.
הפעם, המשטרה הודיעה כי בתאריך 17/10/24, במסגרת המאבק הבלתי מתפשר להגברת ביטחונו של הציבור, תוך ביצוע פעילות משטרתית ממוקדת של שוטרי תחנת לב תל אביב  במרחב ירקון - נעצרו 11 שוהים בלתי חוקיים באתר בניה במוקד הבילויים ברחוב נחלת בנימין  בתל אביב, כשהם שוהים בישראל ללא היתרים ובניגוד לחוק, וחקירה פלילית נפתחה נגד מעסיקיהם.
בעקבות מעצר השב"חים ולאור ממצאי החקירה, פעלו חוקרי תחנת לב תל אביב, שוטרי משרד הרישוי ותובע הרישוי במרחב ירקון  לסגירת העסק. עקב הממצאים חתם היום ממ"ז ת"א, ניצב חיים סרגרוף, על צו סגירה מנהלי לעסק למשך 30 ימים מהיום. החקירה נמשכת ובסיומה תיבחן הגשת כתב אישום כנגד המעסיקים. 
ממשטרת ישראל נמסר כי "נמשיך לרכז מאמץ מבצעי נגד אותם שוהים בלתי חוקיים המסתננים אל שטח מדינת ישראל בניגוד לחוק, זאת לצד פעילות נחושה גם כנגד אותם אלו המסייעים בידם, לא מן הנמנע - תמורת בצע כסף ותפעל למיצוי הדין עימם וזאת לצורך הגברת ביטחון הציבור ולשמירת שלומם של כל אזרחי מדינת ישראל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה