בארץ

חיסול סינוואר: מגזין "טיימס" מעניק איקס אדום כמו שהעניק להיטלר

המגזין "טיימס" הקדיש את שערו לחיסול יחיא סינוואר, והשווה אותו לרודנים היסטוריים. בפוסט נכתב על תפקידו במתקפת הטרור הקטלנית בישראל, שהביאה למותם של 1,200 בני אדם
מערכת ice | 
יחיא סינוואר (צילום shutterstock)
המגזין האמריקני "טיימס" הקדיש את השער השבועי שלו לחיסולו של רב המחבלים יחיא סינוואר, והשתמש באיקס אדום כדי לסמן את האירוע. בפוסט שפורסם באינסטגרם, המגזין ציין שסינוואר הצטרף לרשימה מצומצמת של מרצחים ורודנים שקיבלו איקס אדום לאחר חיסולם, לרבות סאדם חוסיין, אדולף היטלר, אבו מוסאב אל זרקאווי ואוסמה בן לאדן.
המאמר הדגיש את תפקידו של סינוואר במתקפת הטרור הקטלנית ביותר בהיסטוריה של ישראל, שבה נהרגו כ-1,200 בני אדם. "הארכיטקט של המתקפה נמצא אתמול בנוף שהוא עצמו דמיין — החורבות המאובקות של מלחמה אפוקליפטית", נכתב במאמר. המגזין תיאר את המתקפה ככזו שתוכננה בסודיות במשך שנים, והדגיש את ההשפעה ההרסנית שהייתה לה על האזור.
החיסול של סינוואר, אשר נחשב לדמות מרכזית בעיצוב מדיניות חמאס, עורר תגובות רבות והעלה שאלות לגבי המשמעות של האירוע בהקשר הרחב יותר של הסכסוך הישראלי-פלסטיני. "טיימס" בחר להדגיש את משמעות החיסול בהקשר ההיסטורי והאישי של סינוואר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה