בארץ

לקראת הסלמה? נתניהו יכנס את השרים לפני הקבינט

נתניהו יכנס הערב את הקביננט המדיני בטחוני, אך טרם לכך יכנס את השרים להתייעצות בטחונית בקרייה. זאת לאור אירועי סוף השבוע האחרונים
דורון בלוך | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר סוף השבוע האחרון רווי האירועים, הכולל את נפילתם של חיילי צה''ל, וכן חיסול סינוואר, נסיון ההתנקשות בראש הממשלה נתניהו ועוד, החליט רה''מ נתניהו לכנס את השרים להתייעצות טרם תחילת הדיונים בקבינט.
הערב (ראשון) צפוי הקבינט להתכנס בשעה שבע וחצי. אך לפני כן, החליט ראש הממשלה נתניהו לכנס את השרים שעתיים קודם, בשעה חמש וחצי, להתייעצות בטחונית בקרייה בתל אביב. התייעצות כזו עם השרים, יכול להעיד על רצון לקדם בקבינט מהלך רחב, אשר דורש או את תמיכתה הרחבה של הממשלה, או נוגע למשרדי הממשלה השונים.
כמו כן, בעקבות נסיון ההתנקשות בנתניהו גוברות ההערכות כי ישראל תגיב על כך בעוצמה, אף באיראן עצמה. אך ייתכן כי הדבר יתעכב, זאת לאחר הגילוי כי מסמכים מסווגים מהפנטגון העוסקים בהכנות ישראל לתקיפה באיראן דלפו לטלגרם.
בישראל מסמנים את פגיעת הכטב''מים המדוייקים, הן במעון נתניהו בקיסריה והן בבא''ח גולני כעליית מדרגה באופי המלחמה, זאת בצל האסטרגיה סומנה אמש של ירי כטב''מים משלושת החזיתות, במקביל לירי הרקטי הנרחב מלבנון אמש.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה