בארץ

היום ה-371 למלחמה: חיסול מפקד בג'יהאד האיסלמי, עובד זר נהרג בצפון

אזעקות הופעלו בדרום ובצפון בעקבות שיגורי כטב”מים ורקטות. צה”ל חיסל מפקד בג’יהאד האסלאמי בטולכרם, ועובד זר נהרג מפיצוץ בגליל העליון, במקביל לפשיטות ממוקדות בדרום לבנון
מערכת ice | 
null (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
ביום של פעילות מתוחה, אזעקות הופעלו באשקלון ובסביבה בעקבות כטב”ם שחצה את השטח הישראלי, כאשר מד”א דיווח על מקרי חרדה, אך ללא נפגעים בגוף. הכטב”ם שוגר ככל הנראה ממזרח.
בהמשך לכך, צה”ל ושירות הביטחון הכללי חיסלו את מוחמד עבדאללה, ראש התארגנות הטרור של הג’יהאד האסלאמי בנור א-שמס, בפעולה אווירית בטולכרם. עבדאללה, שהחליף את מוחמד ג’אבר, היה אחראי על פיגועים רבים והפעלות של מטענים לעבר כוחות צה”ל. במהלך הפעולה, נתפסו רובים מסוג M-16 ווסטים שהיו ברשות המחבלים.
במקביל, דיווחים ערביים טוענים כי המיליציות הפרו-איראניות בעיראק תקפו יעד באילת באמצעות כטב”ם. אזעקות נשמעו גם בקיבוץ שמיר וביישובים נוספים בצפון, והושמעו הנחיות לתושבים להסתגר בבתים מחשש לחדירת מחבלים.
נוסף לכך, דווח על עובד זר בן 42 שנהרג מפגיעת טיל נ”ט בשטח חקלאי סמוך לקיבוץ יראון. דובר צה”ל ציין כי התחקיר הראשוני מעלה כי הוא נפגע כתוצאה מפיצוץ תחמושת ישנה ולא מפגיעה ישירה מטיל.
במהלך השבוע, כוחות חטיבה 205 ביצעו פשיטות ממוקדות בדרום לבנון, בהן אותרו עשרות מנהרות ותשתיות טרור. כמה שרפות פרצו בעקבות המטח האחרון, שממנו נגרם נזק קל לרכוש, אך ללא נפגעים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה