בארץ

משחק הכסאות: התגובות המתפתלות מגוש הימין- מרכז באופוזיציה

לאחר שקוב חברי הכנסת הגיבו בנחרצות את דעתם על המו''מ בין נתניהו לסער על פיטורי גלנט, חברי האופוזיציה מגוש הימין מרכז, שחלקם אף היו במגעים לאיחוד, נזהרים בביקורת, ומציגים התפתלות ואף התעלמות מהמהלך
דורון בלוך | 
גדעון סער (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
לאחר שחברי אופוזיציה וקואליציה רבים נתנו את דעתם בישירות על המהלך של החלפת שר הבטחון גלנט בח''כ גדעון סער, כל אחד בדעתו האם בעד או נגד, בגוש הימין - מרכז באופוזיציה, שאף בעת האחרונה נמצא במגעים לאיחוד על מנת להוות אלטרנטיבה שלטונית לנתניהו, דווקא נזהרים בביקורת.
כך, יו''ר מפלגת 'ישראל ביתנו' ח''כ אביגדור ליברמן, הגיב בחשבון ה-X שלו על המו''מ בין סער לנתניהו: "משחק הכיסאות בממשלת נתניהו לא ישפר את מצבה הביטחוני ולא את מצבה הכלכלי של מדינת ישראל. לא יביא לשחרור החטופים, ולא יחזיר את תושבי הצפון לבתיהם". והוסיף "לכולם ברור שמטרת המהלך היא פוליטית ולא ביטחונית, ונועדה להעביר את חוק ההשתמטות ולרצות את השותפים הטבעיים של נתניהו - ש״ס ויהדות התורה".
בנוסף, גם ח''כ בני גנץ הגיב כנגד נתניהו, אך לא הזכיר את סער עצמו. וטען כי נתניהו "עסוק בקומבינות פוליטיות בזויות ובהחלפת שר ביטחון לפני מערכה עצימה בצפון" וטען "הדבר מעיד על שיקול דעת לקוי וסדרי עדיפויות מעוותים".
כמו כן, רה''מ לשעבר נפתלי בנט, שהיה עד לאחרונה במגעים עם משולש ליברמן וסער, בנוגע לאיחוד לרשימה לבחירות הבאות, שתציב אלטרנטיבת ימין לנתניהו, בחר שלא להגיב כלל למהלך.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה