בארץ

"מי שלא רוצה בחירות יודע למה": סער ונתניהו חוטפים ביקורות

באופוזיציה זועמים על כך שסער מביע הסכמה לכניסה לממשלת נתניהו אליה התנגד עד כה, ומתחו עליו ביקורת קשה. וגם חלק מחברי הקואליציה הביעו על כך תרעומת:  "למה הביזוי בצירוף מפלגה בגסיסה עם 4 מנדטים ועוד לתפקיד הבטחון?"
דורון בלוך | 
גדעון סער (צילום אוליבייה פיטוסי פלאש 90)
לאחר הפרסום אודות המגעים המתקדמים בן רה''מ נתניהו לח''כ גדעון סער בנוגע לכך שיכנס לממשלה ויחליף את גלנט בתפקידו, התחלקו חברי הכנסת הן מהקואליציה והן מהאופוזיציה בדעתם על המהלך, ומתחו על כך ביקורת קשה.
יו''ר מפלגת הדמוקרטים, יאיר גולן,  פנה לסער  ואמר: "גדעון סקרים לא מחמיאים זאת לא סיבה לזרוק את כל הערכים בצד. שנים שאתה מטיף כמה נתניהו מושחת ופועל ממניעים אישיים, אם תצטרף לממשלה אתה תהיה בדיוק מה שהטפת נגדו".  והוסיף בעקיצה על מצהו של סער בסקרים "מי שלא רוצה בחירות יודע למה. כשהן יתקיימו והציבור יעיף את ממשלת המחדלים אנחנו נהיה שם כאלטרנטיבה נקייה וישרת כפיים שלא מחליפה ערכים בג'ובים".
מנגד, גם חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד התייחסה לכך, ואמרה "אין בליכוד אנשים שראויים להחליף את גלנט? יש גם יש!" והתייחסה גם היא למצבו הפוליטי של סער "למה הביזוי בצירוף מפלגה בגסיסה עם 4 מנדטים ועוד לתפקיד הבטחון?".
עוד הוסיפה גוטליב למתוח ביקורת כנגד נתניהו על המהלך "סער פרש מהממשלה בזמן מלחמה וחתר תחת רה״מ. וכולם כמו עדר שותקים. גם בלי גלנט יש לנו 63 מנדטים. אני צריכה לסמוך על סער? על יסוד חלקו ברדיפת נתניהו וחלקו במינוי מיארה??" והוסיפה בציניות "אני סומכת על התדרוכים שישכנעו את אנשי הימין שסער הוא הפתרון".
את דבריה סיימה באמירה כי ישנו צורך להחלפת גלנט, אך לטענתה יש צורך במינוי מתוך הליכוד "אדוני רה״מ במפלגת הליכוד יש אנשים ונשים נאמנות ונאמנים להחליף את גלנט. סער עסוק בפוליטיקה בזמן מלחמה ואין סיכוי שאני אעמוד מנגד מול נעיצת מסמר בארון קבורת ממשלת הימין" חתמה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה