בארץ

טלי גוטליב על טייס הקרב: "הרשו לי להקיא"

ח''כ טלי גוטליב תקפה את טייס הקרב שהודיע כי הוא מסרב לשרת "מסיבות פוליטיות" ותהתה על כך "איזה מן טייס מפסיק להילחם על בטחון המדינה אחרי שהושקעו בו כספים כה רבים ועוד בזמן מלחמה?"
דורון בלוך |  6
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ח''כ טלי גוטליב (הליכוד) התבטאה כנגד הודעתו של טייס הקרב בה הודיע כי הינו מסרב מסיבות פוליטיות להמשיך ולטוס במהלך המלחמה הנוכחית, וביקש משום כך להקפיא את שירותו. כמו כן, בתגובה לדברי ומעשי הטייס, החליט מפקד הטייסת להדיחו משירות.
בדבריה, כתבה על כך ח''כ גוטליב בחשבון ה-X שלה "הרשו לי להקיא!! טייס קרב בטייסת בכירה הושעה לאחר שסירב לשרת מסיבות פוליטיות. גועל נפש. בזמן סרבנות הטייסים והקריאה שלהם בגלוי לאוזני אוייבנו שלא להתייצב לשירות, אמרתי שאת כל אצולת הטיס היהירה צריך להחליף".
"צחקו עלי. איזה מן טייס מפסיק להילחם על בטחון המדינה אחרי שהושקעו בו כספים כה רבים ועוד בזמן מלחמה?" הוסיפה גוטליב ברטוריות והשיבה "טייס עם אפס ערכי נאמנות לעם ולארץ. לא רק שצריך להדיח אותו צריך לשלול לו את הפנסיה"
כמו כן, בפרסום נוסף התייחסה גוטליב לחיל האוויר, עליו טענה "הרשו לי להקיא!! טייס קרב בטייסת בכירה הושעה לאחר שסירב לשרת מסיבות פוליטיות. גועל נפש. בזמן סרבנות הטייסים והקריאה שלהם בגלוי לאוזני אוייבנו שלא להתייצב לשירות, אמרתי שאת כל אצולת הטיס היהירה צריך להחליף. צחקו עלי. איזה מן טייס מפסיק להילחם על בטחון המדינה אחרי שהושקעו בו כספים כה רבים ועוד בזמן מלחמה? טייס עם אפס ערכי נאמנות לעם ולארץ" טענה גוטליב וחתמה באמירה "לא רק שצריך להדיח אותו צריך לשלול לו את הפנסיה".
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    טייס
    סופר 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולנו בא להקיא כבר ממך!!! עופי כבר מהעיניים שלנו. לא הפסקת בשנתיים האחרונות להסית נגד הצבא נגד הטייסים.. וכל מי שלא עומד בתלם שלך.. כנסת רקובה עם אנשים כמוך וממשלה חסרת אחריות
    סגור
  • 4.
    שקיפות
    אזרח ותיק 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפי פרסומים, הטייס ניסה לשכנע עוד חיילים לסרב, באם זה נכון, לשפוט אותו על המרדה תוך כדי לחימה וסרוב, לכלא, ירידת דרגות לטוראי, ביטול הפנסיה.
    סגור
  • 3.
    מגיע לציבור לדעת מה שמו. זכות הציבור לדעת. טלי? (ל"ת)
    הציבור 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    טוב עשה צהל שהעיף את הטייס לקביימט
    סימה 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בושה לטייס כזה
    סגור
  • לא טוב שלא שלללו את הפנסיה (ל"ת)
    זאב 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    טייס
    איציק זוארץ 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צודקת לא רק לו גם לאחראים על השבת השחורה 7.10
    סגור